TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min er stjælt!!! Sølv Mx5 av litt nyere modell i tr.he

• Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
OBS! Forumet flyttes til nye servere lørdag 25.10.25, noe nedetid er forventet.
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #307529  av sindrejl

Gt4WRC skrev:
ArildM skrev:Tror ikke dere eier balltre jeg, eller guts til å faktisk samle dere å jule opp noen med det heller. Men snakke om det på forumet det kan dere :wink:

Er det bare jeg som er kjip og synes det er bare bull å drive å snakke sånn? Greit nok dere er sinna, men oi så kule dere er som har balltre og skal samle dere og jule opp de som har gjort dette :!:
Jeg har balltre, guts og er TØFF på avstand! :shock: (veldig lang avstand)
hihi "tøff over internett" er mitt mellomnavn :D
 #307546  av hmsilset

ArildM skrev:Gutta da dere eier jo ikke baller (hilsen en som sitter å drikker karsk innerst oppi den nordtrønderske skogen) :mrgreen:

:D gå ut å slå ihjæl en elg,så har dere noe godt å grille til natchpielet :D
 #307549  av sindrejl

hmsilset skrev:
ArildM skrev:Gutta da dere eier jo ikke baller (hilsen en som sitter å drikker karsk innerst oppi den nordtrønderske skogen) :mrgreen:

haha der har du den rette ånden! :D hahaha

fikk lyst på karsk jeg nå :?
 #307550  av hmsilset

sindrejl skrev:
hmsilset skrev:

haha der har du den rette ånden! :D hahaha

fikk lyst på karsk jeg nå :?
Drikker ikke sprit mere jeg.Gjør litt for fort det jeg enker :P
 #307610  av ArildM

Phew, ikke værre kommentar en det jeg skrev i går. Synes å ha et vagt minne om at jeg var innpå her ja :roll:

Ble ikke noe grilling av elg denne helga, men fant på nok tull uansett :mrgreen: