TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Innbrudd i bilen min :(

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her

 #142049  av Erlend
 
Beklager for det med bilen din Neemi, det var virkelig synd å høre! Var enda bra at de ikke bestemte seg for å ødelegge den mer når de var igang...

Når det gjelder politiet så lider de faktisk av ressursmangel og omstruktureringer etc. , så det å si at de ikke gjør jobben sin fordi alle politimenn er elendige drittsekker vitner bare mest om en selv. Håper inderlig de har mulighet og kan prioritere saken såpass i distriktet at de får tak i de som har gjort det. Og også at bevisene blir såpass sterke at de får en dom...og helst uten "rabatt"!

 #142080  av Neemi
 
Takk for alle kondolanser.
Skal vel innrømme at humøret ikke har vært helt på topp i helgen.

fisherking skrev:Det der er kjipt, er overnervøs for at det skal skje med meg, parkerer som regel bilen min på samm parkeringsplass(nissan 200sx s14a) men hadde kun vinter bilen der igår kveld, stod foresten ved siden av din, skjønte ikke hvorfor det var så mye glass ved siden av bilen. Så husket jeg at det var en ganske nice Mr2 der. Håper jævlene får svi, lykke til.
Har sett bilen din der mange ganger og hadde tenkt å skrive om dette på 200-forumet og for jeg regnet med du er registrert der. Greit at du vet om det.
Utrolig pen bil forresten.

Har grublet masse frem og tilbake for det er så ulogisk at de har tatt med seg noen ting og ikke andre.
Hvilken glede har man av kun et deksel til en spiller?
Og når du tar med deg spilleren i bilen......antar de skal selge den, er det ikke da enklere å få solgt ting med bruksanvisning og rammen?(de lå nemlig på toppen i passasjersetet.....og ja jeg vet gutter ikke bruker bruksanvisninger :p )
Begge billaderne som lå der ble ikke tatt, bare flyttet på.
De har tatt med seg to støttebukker og et greenfilter fra bagasjen.....to støttebukker ligger igjen.
Enten hatt veldig dåelig tid, eller bare gjort det her på pur f....

 #142081  av Neemi
 
Erlend skrev: Når det gjelder politiet så lider de faktisk av ressursmangel og omstruktureringer etc. , så det å si at de ikke gjør jobben sin fordi alle politimenn er elendige drittsekker vitner bare mest om en selv. Håper inderlig de har mulighet og kan prioritere saken såpass i distriktet at de får tak i de som har gjort det. Og også at bevisene blir såpass sterke at de får en dom...og helst uten "rabatt"!
Veldig enig med deg her Erlend.
De tok seg tid til å komme mellom tre og halv fire på natta.
Det er da det som oftest er mest bråk på byen.
Det synes jeg er positivt fra deres side, for det ville aldri skjedd her hjemme på Romerike.
Politimannen anså det som grovt tyveri og skulle dermed anmelde det selv, hvilket betyr at jeg slipper masse papirer og venting på politikammeret her hjemme.
Fingeravtrykkene ble tatt og de var generelt hyggelig alle tre.
De kunne faktisk kikket nærmere på bilen min og stilt spørsmåltegn ved både det ene og det andre som egentlig skal være registrert i vognkort. Noe er det, andre er det ikke. Når sentralen fortalte han ene at bilen med det kjennemerket var en sort mr2, var alt han sa: "nei, den er blå nå"
Hadde han vært dust kunne han faktisk tatt meg på det for at ikke endringen er meldt inn.
Så generelt er jeg hittil fornøyd med deres innsats i denne saken.
Får bare håpe at de finner noen å taue inn ut ifra fingeravtrykk og at de blir straffet.

Forsikringen er en helt annen sak ettersom jeg har lest gjennom vilkåren og avtalen og er mer forvirret enn noensinne.
Får ikke meldt inn noe før i morgen siden de har stengt i helgen, men får bare krysse fingre og håpe på det beste uten for mye mas der og.

 #142152  av FireFox
 
Kjipe greier neemi :? snakker vi alarm på bilen om ikke så lenge el? :)

 #142634  av FireWalk
 
Huff!! :( dette er jo virkelig kjipt! :( Så ikke dette før nå.. (er ikke innom forumet så ofte lenger desverre). Her har jeg drevet og sendt deg tullemeldinger og greier uten å være klar over at det har vært inbrudd i bilen :oops:

Utrolig kjipt... forsikringen dekker vel intil 10.000 kroner ved inbrudd, så du får nok dekket spilleren, jakka, herverk på interiør osv.. det i bagasjerommet får du nok også dekt vil jeg tro.

aner ikke hvordan det er med bonus tap ved tyveri jeg.. kan jo hende det går opp i spinninga i så fall.. men får håpe på det beste!

Kjøp deg alarm! det funker faktisk.. så et tv program om en sånn russer som drev og stjelte biler.. han styrte unna biler med alarm, og han syntes nordmenn generelt var patetiske som hadde dyre biler uten alarm...

Om du ikke har råd til alarm kan du jo kjøpe sånn fjuske alarm.. diode som blinker, og alarm klistremerker... Mange potensielle inbruddstyver snur nok når de ser/tror at det er alarm på bilen...

Får håpe det ordner seg!! *trøsteklem* :)

 #142643  av grimfer
 
Fy fjaen så irriterende!

Du har min fulle sympati, Neemi! Dette er vel noe av det kjipeste som kan skje med bilen. :cry:

Håper dette fører til noen blir tatt, dømt og gjort til bitchen til den mest velutstyrte psykopaten på Ila eller hvor nå det er man havner...

Jeg stiller med sverd, hagle, kniv og sure sokker om du skulle finne ut hvem som gjorde det.

 #142648  av Kjelliken
 
:shock: fy f så kjiipt.

Håper du får alt igjen på forsikringen.. :(

MÃ¥tte de ansvarlige for tyveriet brenne i hel.... osv... :twisted:

 #142650  av James
 
Så utrolig unødvendig :(
Håper du får ordna opp i det....

 #142668  av lexusmann
 
Kondolerer så masse, neemi!!!
:cry: Så heller ikke denne før nå...Har du fått vite noe mer fra forsikringselskapet??

 #142674  av Neemi
 
Har fått mail fra forsikringsselskapet og det eneste de dekker er ruten og cd-spilleren.
Alt av løsøre dekkes ikke, så der ryker det jo noen kroner.
Slipper forhåpentligvis egenandel pga alarm, men denne har ikke gått av så jeg fikk beskjed om å sjekke den.
Vet ikke helt om det betyr at jeg bare skal sjekke den selv, eller om de vil ha en bekreftelse fra en eller annen plass, men det finner jeg ut av.

 #142679  av Lilli
 
Neemi skrev:Har fått mail fra forsikringsselskapet og det eneste de dekker er ruten og cd-spilleren.
Alt av løsøre dekkes ikke, så der ryker det jo noen kroner.
Slipper forhåpentligvis egenandel pga alarm, men denne har ikke gått av så jeg fikk beskjed om å sjekke den.
Vet ikke helt om det betyr at jeg bare skal sjekke den selv, eller om de vil ha en bekreftelse fra en eller annen plass, men det finner jeg ut av.
Har du reiseforsikring? Sjekk med den om du får dekka resten der... :wink:

 #142682  av Rollaole
 
jeg ble fraranet corollan en gang, Da fikk jeg igjen bærbar pc osv på innbo forsikringa til fatters.. gikk på innbo hjemme..
Du kan ikke få noe der da?

såne folk as, skulle ha vridd om hue på sånne!! :evil:

 #143230  av Rage
 
Nå har lilleblå fått ny rute, og jeg tror eier er glad og fornøyd med det :)

 #143233  av eirikoo
 
2r-e-rik skrev:å kjøp noen "support your local h.a." klistremerker å sett på bilen din...
jeg LOVER deg at ingen gjør innbrudd i bilen din igjenn.
Men den blir nok sprengt av Bandidos eller innbragt av politiet. :lol: