TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Innbrudd i bilen min :(

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #141951  av Neemi
 
Var på besøk hos Kai Magne her på forumet i går i Moss, og når jeg skulle hjem i natt var det et trist syn som møtte meg.
Ruten på førersiden var slått inn og cd-spiller, cder og jakka mi var stjålet fra kupeen.
Tyvene har også åpnet både bagasje pg panser og tok meg seg et greenfilter, litt verktøy og et par støttebukker som lå baki.
Tenningslåsen er slått inn så det ser jo ut som om de har forsøkt å stikke av med bilen, men heldigvis ikke klart det.
Gikk heldigvis å vri om nøkkelen og starte etterpå og.

At ikke folk kan holde labbene unna!!!!! :roll:

Ringte politiet umiddelbart og de var heldigvis hyggelige og hadde tid til å komme og kikke på det, så det ble sikret en del fingeravtrykk som var på bilen.
Håper de finner idiotene og at de får sin straff.

Nå er det bare å sette i gang å ringe forsikringsselskap og så fort som mulig få tak i ny rute for det blåser friskt når man kjører med plast på siden.
Noen som har tilbud på ny rute til meg?
Vedlegg
Midtkonsoll.jpg
Midtkonsoll.jpg (84.04 kiB) Vist 13403 ganger
Panser.jpg
Panser.jpg (37.62 kiB) Vist 13397 ganger
Passasjer.jpg
Passasjer.jpg (57.79 kiB) Vist 13404 ganger
Glass.jpg
Glass.jpg (92.66 kiB) Vist 13397 ganger
Glass bakken.jpg
Glass bakken.jpg (147.54 kiB) Vist 13401 ganger

 #141953  av aneriks
 
leit og høre når sånt skjer, har hatt inbrudd 2 ganger i tidligere biler jeg har hatt..blir like forbanna vær gang jeg hører om folk som har hatt inbrudd....
for håpe politiet for tatt de.

 #141956  av Rage
 
Alltid bæsj dette, men som jeg sa, så ordner vi litt etterpå :)
Kan tro jeg begynte å lure når jeg skulle putte nøkkelen i låsen, når lyset var på, og ruta var borte (dvs, den lå overalt)


PS: Jeg har fremdeles glasskår i rompa :(

 #141958  av lasse
 
Kjedelig det der...
Noen har bare ikke respekt for andres ting, hadde innbrudd i gamlebilen min der de tok hele anlegget, inkludert en diger hattehylle og en enorm basskasse...
Er vel litt av grunnen til at alarm var noe av det første jeg kjøpte til toyotaen...
HÃ¥per det ordner seg med forsikringen, og at svina blir tatt...

 #141969  av cameleon
 
jeg blir like forbanna hver gang jeg hører om slike hendelser :evil:
Personlig har jeg aldri hatt inbrudd i bilen min. Har vurdert å skaffe meg et slikt kamera som snurrer rundt i taket og filmer 24 timer i døgnet. Og OM jeg hadde fått tak i et slikt system så skulle jeg ha tynt hele familien dems for så mye penger at de hadde endt opp med å måtte solgt huset og levd på sosialen resten av livet :evil:

Håper du fakker jævlene

 #141973  av BrennaRacing
 
Det der er skikkelig kjipt Neemi... :(

Har kjøpt meg rattlås jeg, sånn at folk ikke skal gidde å prøve å stikke av med bilen. Så skal jeg få innstallert alarm snart også...

Får håpe de får tak i de som har gjort det da... :D

 #141990  av Lilli
 
Huff dette var kjedelig Neemi!
HÃ¥per det ordner seg raskt og greit med forsikringsselskapet.
Og at synderen(e) blir tatt!!!!

 #141992  av fisherking
 
Det der er kjipt, er overnervøs for at det skal skje med meg, parkerer som regel bilen min på samm parkeringsplass(nissan 200sx s14a) men hadde kun vinter bilen der igår kveld, stod foresten ved siden av din, skjønte ikke hvorfor det var så mye glass ved siden av bilen. Så husket jeg at det var en ganske nice Mr2 der. Håper jævlene får svi, lykke til.

 #142018  av jsun
 
Kondolerer!!
Det er kjedelig når det skjer ja!!
Heldigvis for meg, har jeg alarm og en garasje der bilen står någelunde trygt :?

 #142020  av TurboKnut
 
Lilli skrev:Og at synderen(e) blir tatt!!!!
Surt Neemi :(
Sist redigert av TurboKnut den 12 nov 2005 23:10, redigert 1 gang totalt.

 #142023  av BrennaRacing
 
Syns det var ganske utrolig at snuten dro bort til Neemi for å sikre fingeravtrykk...Det hadde jeg aldri trodd...Udugelige folk :(

 #142027  av kaimagne
 
Ja, avslutninga på festen ble ikke helt som den skulle. Jeg hadde akkurat fått krøpet under dyna, da Neemi ringer og forteller meg at det har vært innbrudd i bilen... Jævlig kjipt!
Vi får bare håpe at det ordner seg forsikringsmessig, jeg tror ikke noen skal holde pusten i påvente av at politiet oppklarer saken, da blir man smurfeblå i trynet... :roll:
fisherking skrev:Det der er kjipt, er overnervøs for at det skal skje med meg, parkerer som regel bilen min på samm parkeringsplass(nissan 200sx s14a) men hadde kun vinter bilen der igår kveld, stod foresten ved siden av din, skjønte ikke hvorfor det var så mye glass ved siden av bilen. Så husket jeg at det var en ganske nice Mr2 der. Håper jævlene får svi, lykke til.
Har sett bilen din der flere ganger ja, du må få deg plass i p-huset hvis du bor der! Selv så kommer jeg aldri til å la bilen min, eller besøkende sine biler, stå på p-plassen der fremover. De får parkere oppe i borettslaget inntil det installeres videoovervåkning, selv om det egentlig ikke er lov.

Nice bil du har da! Lekker farge og veldig pene felger! De passer perfekt til bilen din!

 #142033  av MR2WideBody
 
Kondolerer så mye fra både meg og Stine, dette her var ikke fint.. Men neste gang du skal til Moss får du si ifra... Skal hjelpe deg å finne ett tryggere sted å parkere vi.....


Men finner du folka så får du denge dem :twisted:

 #142034  av 2r-e-rik
 
MR2WideBody skrev:Kondolerer så mye fra både meg og Stine, dette her var ikke fint.. Men neste gang du skal til Moss får du si ifra... Skal hjelpe deg å finne ett tryggere sted å parkere vi.....


Men finner du folka så får du denge dem :twisted:
ta en tur på denne sjappa: http://www.houseofpain-tattoo.com/norway/
å kjøp noen "support your local h.a." klistremerker å sett på bilen din...
jeg LOVER deg at ingen gjør innbrudd i bilen din igjenn.

 #142041  av Morten
 
Kondolerer.. :cry:

Irriterer meg grenseløst at slike folk får gå fri uten at noen annet enn "saken henlagt" skjer! :evil:
Politiet her i landet er en vits, og skjønner ikke engang hva jobben deres innebærer...