TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FrastjÃ¥let 1 par Ganador speil

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #168242  av Ace
 
Ville bare legge ut en OBS! OBS! hvis noen mk2 eiere blir tilbydt et per Ganador (m3-look-speil) til toyota fra en eller annen kar på østlandsområdet nærmere bestemt Grenland i løpet av fremtiden. Sannsynligheten for at disse er stjålet kan være stor =/

Disse forsvant nylig fra lakkereren min i påvente til lakkering. Skal være bolt on som kun passer til mk2, men er mulig man får tilpasset disse til å passe på feks celica. Er ikke så mange av disse speilene i omløp her i landet så tar sjansen på å legge ut infoen her ( eneste jeg vet som har slike speil her på forumet er Kake og den gule som Mchowie hadde tidligere)

Det at speila har blitt stjålet er ganske frustrerende med tanke på at sesongen nærmer seg og det vil ta ca 1-2 mnd å få nye med tanke på at de kommer fra japan og produseres kun ut ifra etterspørsel. Så ta gjerne kontakt hvis dere kommer over disse så jeg kan få knust noen kleptomane fingre ehhhh anmeldt folket som har vært på fære... :evil: :evil:

Skal ikke se bort ifra at jeg klarer å fiske frem en belønning i en eller annen form hvis det dukker opp noe :lol:

 #168262  av sleeper
 
kan du ikke legge ut et bilde av hvordan de ser ut da?
(jeg vet ivertfall ikek hvodan de ser ut..)

 #168273  av Ace
 
Jau seff, verdt å merke seg at mine var vanlige (ikke chrom eller carbon) med blå speilglass. Speilene var altså IKKE lakkert foreløpig og heller ikke pusset ned men godt mulig de har blitt det i etterkant....

Bilde

Bilde


Bilder hentet fra takakaira og bilde av gamle bilen til Mchowie :
Bilde

 #168275  av sleeper
 
vanlig eller elektriske?

 #168276  av Ace
 
El ja men ikke varme

 #168293  av hovik
 
Skal gi beskjed om noe dukker opp.

 #168301  av kake
 
Sinnsykt ergelig det der...hater sånne folk! :cry:

Men, da jeg bestilte de speila fra takakaira fikk jeg de på en uke fra jeg bestilte ? Sikker på at det tar så lang tid ? Også trengte de ikke no pussing, de kom lakkeringsferdige.

 #168392  av Raze_r
 
gidder du legge ut link til de speilene? takker.
Ã¥ hva er det med folk som stjeler????? :evil: :evil:

 #168460  av Ace
 
kake skrev:Sinnsykt ergelig det der...hater sånne folk! :cry:

Men, da jeg bestilte de speila fra takakaira fikk jeg de på en uke fra jeg bestilte ? Sikker på at det tar så lang tid ? Også trengte de ikke no pussing, de kom lakkeringsferdige.
Som skrevet tidligere kommer det helt an på etterspørselen , er det mange som etterspør produseres det mer for lager. Du traff vel i riktig på etterspørselskurven =) Og når det gjelder pussinga så er det ikke all lakk som setter seg like godt på den "metall" biten av speilet og man må se til at lakken setter seg, avhengig dog om man bruker klarlakk eller lakker i base.

Raze_r Når det gjelder link så er det bare å gå inn på http://www.Takakaira.com

 #168560  av Raze_r
 
er disse speilene laget av glassfiber?

 #168561  av Raze_r
 
de var nemmelig laget av glassfiber på MVPMotorsports.

 #168586  av kake
 
Er glassfiber. Ser nesten ut som plast da de har en helt "fabrikk" overflate.

 #170356  av Ace
 
Vil bare meddele at speilene er funnet igjen.

Dukket opp hos en annen lakkerer i lokalmiljøet. Karen som stjal de eide en celica og trodde faktisk at de kom til å passe på bilen hans. Lakkeren min fikk et tips om at de hadde dukket opp og stakk innom og fant fort ut at det var mine med tanke på blå speil glass og at det faktisk står SW 20 inne i selve speila og det er ikke så mange av disse som akkurat florer rundt her....

KOnfronterte karen med det og han klarte faktisk å si følgende :

FØrst så påstod han å få de fra en Albaner for 1000,- for så å ha kjøpt de på bilextra og hadde kvittering.... Lo så jeg holdt på å gå i bakken !

Men alt i alt , glad speila er tilbake på sin rette plass ....

 #170357  av Andy_Celica
 
Ja folk kommer med de dumeste unnskyldningen når de vet at de driter seg ut.

 #170363  av arctic_celi
 
Ace skrev:FØrst så påstod han å få de fra en Albaner for 1000,- for så å ha kjøpt de på bilextra og hadde kvittering.... Lo så jeg holdt på å gå i bakken !
Anmelde fyren kanskje? Er så sinnsykt lavmål det der...