TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • StjÃ¥let: Svensk Supra MKIV! EDIT: Funnet!

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #239638  av Stiansen
 
Vår venn i Sverige, Phantom på Supramannen, er blitt frastjålet Supraen sin. Reg nr XGX 494. Den ble stjålet mellom klokka 21.00 7. Mai og 07.00 8. Mai i Gøteborg.

Om noen skulle se denne bilen, eller deler som er like med de som står på denne bilen ber jeg ta kontakt med Phantom selv på telefon:
:arrow: 0707592150

Bilder av bilen finnes her: http://www.garaget.org/mypage/commen...er=Phant0m2006

Link til tråden på Supramannen.com:
http://www.supramannen.com/showthread.php?t=7581

:evil:
Vedlegg
Phantom 3.jpg
Phantom 3.jpg (62.38 kiB) Vist 13115 ganger
Phantom på Våler.jpg
Phantom på Våler.jpg (73.31 kiB) Vist 12013 ganger
Phantom 2.jpg
Phantom 2.jpg (57.06 kiB) Vist 13114 ganger
Her er også bilen.
Her er også bilen.
Phantom.jpg (44.79 kiB) Vist 12013 ganger
Sist redigert av Stiansen den 10 mai 2007 14:03, redigert 1 gang totalt.

 #239669  av elino
 
Fans dritt det der Phantom ... HÃ¥per bilen kommer til rette

:x Argh...Blir så forbanna på at enkelte ikke kan holde fingrene unna andres eiendeler..." F^"# HE¤%"#JƤ%" :x

 #239687  av Stiansen
 
elino skrev:Fans dritt det der Phantom ... HÃ¥per bilen kommer til rette

:x Argh...Blir så forbanna på at enkelte ikke kan holde fingrene unna andres eiendeler..." F^"# HE¤%"#JƤ%" :x
Håper for all del at denne bilen kommer til rette igjen, i den stand den var da den ble stjålet. Fikk sjokk når jeg så tråden på Supramannen. :evil:

 #239714  av Andy_Celica
 
Synd det der! Den så jo helt strøken ut.

 #239756  av Th4 Ghost
 
At folk ikke kan la være >.< strøken bil og greier..hadde det vært meg så hadde jeg sittet inne for mord om ikke så altfor lenge.

Håper det ordner seg og at de som har gjort det får seg en kraftig straff (men aner meg at man får mer straff av å kjøre i 100 i en 80 sone..)
Sist redigert av Th4 Ghost den 10 mai 2007 18:20, redigert 1 gang totalt.

 #239800  av Stiansen
 
Da er den heldigvis funnet igjen :) Bare noen små skader på den som han karakteriserer som "vanliga brytskador" :wink:

 #239818  av lexusmann
 
Bra det da...som regel er de over alle hauger før man vet ordet av det... :wink:

 #239856  av elino
 
Stiansen skrev:Da er den heldigvis funnet igjen :) Bare noen små skader på den som han karakteriserer som "vanliga brytskador" :wink:
Det var godt å høre :D

 #240494  av Doffen696
 
Noen som hadde tatt den med på joyride og så dumpet den? Hadde en bekjent som fikk frastjålet sin bil for en stund siden. Fin golf (ja den va fin selv om det var VW) som de fant igjen etter et par dager. All stylingen var ødelagt, flere andre karroserideler også, og på toppen av alt så hadde den et fint nettinggjærde surret godt rundt seg der den låg i grøfta. Tok si tid å rette opp igjen alt.

 #240558  av Kilgallon
 
Er irriterende at folk ikke kan la andres saker være i fred.