TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • BIL STJÆLT!!

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #304891  av Lørnings
 
Supra'en min forsvant fra gårdplassen i formiddag!Ser du en rød UE registrert supra med grå felger, så ring 92080317!! Bilen sto i asker!
 #304892  av James
 
Lørnings skrev:Supra'en min forsvant fra gårdplassen i formiddag!Ser du en rød UE registrert supra med grå felger, så ring 92080317!! Bilen sto i asker!
Fy faen så kippt! At ikke folk kan la være holde seg unna!! :evil:
 #304894  av Supramk3turbo
 
Næmmen helvette da...Skal kikke så mye jeg kan.
 #304896  av castman
 
Denne burde vel klares og spores kjapt opp? Håper du finner den så fort som mulig!!
 #304910  av celicagt4205nord
 
Lørnings skrev:Supra'en min forsvant fra gårdplassen i formiddag!Ser du en rød UE registrert supra med grå felger, så ring 92080317!! Bilen sto i asker!
får håpe for din del att bilen ikke blir ribba å dompa.det er slaget tapt,sto nøklene i??
 #304923  av hmsilset
 
Så trist..Har sagt fra på andre nettsteder om å holde utkikk også jeg nå.Er ikke så mye mere en kan gjøre.
Skjønner ikke at folk kan stjele sånne biler.Må kun være for å plukke deler,siden det blir vanskelig å selge.
 #304961  av turbokjell
 
Lørnings du virker ikke så veldig irritert eller forbannet????
Dette er ihvertfall dødskjipt, å Supra mk3 er vel blitt en bil får entustiaster på en måte.
Ikke veldig lett omsettelig deler som nevnt tidligere. HÃ¥per bilen dukker opp.
Å skal selvfølgelig være på utkikk å spre rykte. Krysser fingra.
 #304975  av Lørnings
 
turbokjell skrev:Lørnings du virker ikke så veldig irritert eller forbannet????
Dette er ihvertfall dødskjipt, å Supra mk3 er vel blitt en bil får entustiaster på en måte.
Ikke veldig lett omsettelig deler som nevnt tidligere. HÃ¥per bilen dukker opp.
Å skal selvfølgelig være på utkikk å spre rykte. Krysser fingra.
Det får ikke bilen fortere tilbake om jeg banner og skriker! :P Men jeg har kommet på noen nye banneord i løpet av dagen ja..!
celicagt4205nord skrev:
Lørnings skrev:Supra'en min forsvant fra gårdplassen i formiddag!Ser du en rød UE registrert supra med grå felger, så ring 92080317!! Bilen sto i asker!
får håpe for din del att bilen ikke blir ribba å dompa.det er slaget tapt,sto nøklene i??
Nei, de brøt seg inn i huset og fant nøklene inne..! :evil:
 #304976  av Daniel HS
 
Legg ut noen bilder her da, så vet folk hva de skal kjenne igjen...

Men må jo være noen som kjenner til bilen siden de har lagt så mye energi i det...
 #304978  av celicagt4205nord
 
Daniel HS skrev:Legg ut noen bilder her da, så vet folk hva de skal kjenne igjen...

Men må jo være noen som kjenner til bilen siden de har lagt så mye energi i det...
hvis bilen ligger til salgs på nettet slik som denne gjør,blir den ett bytte for simple udugelige samfunnsavikere.
 #304980  av Lørnings
 
SÃ¥nn her ser bilen ut for de som ikke vet det..
Vedlegg
Supra10.jpg
Supra10.jpg (932.06 kiB) Vist 14178 ganger
 #305021  av Rottefella
 
Hei, jeg så en rød mk3 med grå felger mellom sysle og krøderen, retning mot krøderen ved kvart over 5-halv 6 tiden i går. Mem la ikke merke til skiltnr osv, men det var mørkegrå felger på den hvertfall.
 #305149  av celicagt4205nord
 
hvordan går det her??