TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • BIL STJÆLT!!

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #305152  av Lørnings
 
DÃ¥rlig..ikke spor av bilen! :?
 #305156  av Daniel HS
 
HÃ¥per du har forsikring i allefall da? Slik at noe av tapet blir dekket inn i allefall...
 #305599  av EXS
 
så en rød supra med det som jeg tror var grå felger mellom arendal og grimstad idag
 #305601  av mr2storbrua
 
Vet om en rød mk3 i torsbudalen, sikkert den. Litt usikker på hva slags felg som er på den. Men ville jo vært dumme dersom de prøvde å smugle den ut av landet den veien... Dersom den gikk ut av landet gikk den sikkert over svenskegrensa og rett til polen.
 #305612  av inzane2012
 
legg ut hele skiltnr så er det lettere for folk å sjekke om det er den aktuelle bilen det er snakk om...kan jo vere mange røde mkIII supra rundt om kring...
 #305634  av EXS
 
mr2storbrua skrev:Vet om en rød mk3 i torsbudalen, sikkert den. Litt usikker på hva slags felg som er på den. Men ville jo vært dumme dersom de prøvde å smugle den ut av landet den veien... Dersom den gikk ut av landet gikk den sikkert over svenskegrensa og rett til polen.
det er sikkert mer sannsynlig ja, ulogisk at den skulle rulle rundt her nede
 #305678  av Lørnings
 
Hehe..tviler på at det er en haug med UE registrerte! :P
Men reg.nr er UE86800.

Har fått vite forsikringsummen nå, og den er helt ok..så nå overlater jeg resten til politiet, så får vi se hva som skjer..=)
 #305702  av TommR
 
J**** frekke folk da! Skulle hatt en skikkelig real omgang juling. Utrolig triste greier. Bilene våre var jo strengt tatt brødere :) UE og UF supraene ;) hehe Håper det ordner seg for deg!
Vedlegg
DSC_0241.jpg
DSC_0241.jpg (845.61 kiB) Vist 12893 ganger
 #305812  av jorgen20
 
har du finni bilen din?
møtte en supra mk3 rød en mellom lilestrøm og lørenskog i dag ved 14 tida
men la ikke mnerke til skilt nr, men har du bilde av rompa på bilen din?
 #305848  av Lørnings
 
Nei, den er ikke funnet..=(
Vedlegg
Rompa på bilen..
Rompa på bilen..
DSC_0037.JPG (1.41 MiB) Vist 12890 ganger
 #305883  av Lørnings
 
Ok! Takk for at dere titter alle sammen, hold øynene åpne=)
 #306093  av Shaggylaggy
 
jorgen20 skrev:ok det var ikke din jeg så, var en annen sin.
Var nok meg du så da;) retning lillestrøm Reg nr. TF 20*** Firkanta skilt

Håper du finner igjen bilen din lørnings! Hvor mye får man igjen på forsikringa? har ikke turt å forsikre min, grunnet listepris....
 #306099  av Shaggylaggy
 
Startet gruppe på Facebook " Carfinder" prøver å samle "hele verden" her, for å få tatt biltyver. Få alle til å bli med!
 #306108  av Shaggylaggy
 
Shaggylaggy skrev:Startet gruppe på Facebook " Carfinder" prøver å samle "hele verden" her, for å få tatt biltyver. Få alle til å bli med!
http://www.facebook.com/photo_search.ph ... 6198408200