TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bilen min er stjælt!!! Sølv Mx5 av litt nyere modell i tr.he

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #307529  av sindrejl
 
Gt4WRC skrev:
ArildM skrev:Tror ikke dere eier balltre jeg, eller guts til å faktisk samle dere å jule opp noen med det heller. Men snakke om det på forumet det kan dere :wink:

Er det bare jeg som er kjip og synes det er bare bull å drive å snakke sånn? Greit nok dere er sinna, men oi så kule dere er som har balltre og skal samle dere og jule opp de som har gjort dette :!:
Jeg har balltre, guts og er TØFF på avstand! :shock: (veldig lang avstand)
hihi "tøff over internett" er mitt mellomnavn :D
 #307546  av hmsilset
 
ArildM skrev:Gutta da dere eier jo ikke baller (hilsen en som sitter å drikker karsk innerst oppi den nordtrønderske skogen) :mrgreen:

:D gå ut å slå ihjæl en elg,så har dere noe godt å grille til natchpielet :D
 #307549  av sindrejl
 
hmsilset skrev:
ArildM skrev:Gutta da dere eier jo ikke baller (hilsen en som sitter å drikker karsk innerst oppi den nordtrønderske skogen) :mrgreen:

:D gå ut å slå ihjæl en elg,så har dere noe godt å grille til natchpielet :D

haha der har du den rette ånden! :D hahaha

fikk lyst på karsk jeg nå :?
 #307550  av hmsilset
 
sindrejl skrev:
hmsilset skrev:
ArildM skrev:Gutta da dere eier jo ikke baller (hilsen en som sitter å drikker karsk innerst oppi den nordtrønderske skogen) :mrgreen:

:D gå ut å slå ihjæl en elg,så har dere noe godt å grille til natchpielet :D

haha der har du den rette ånden! :D hahaha

fikk lyst på karsk jeg nå :?
Drikker ikke sprit mere jeg.Gjør litt for fort det jeg enker :P
 #307610  av ArildM
 
Phew, ikke værre kommentar en det jeg skrev i går. Synes å ha et vagt minne om at jeg var innpå her ja :roll:

Ble ikke noe grilling av elg denne helga, men fant på nok tull uansett :mrgreen: