TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bilen min er stjælt!!! Sølv Mx5 av litt nyere modell i tr.he

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #305139  av sindrejl
 
Bilen min har blitt stjælt uttafor jobben min på Elprice på Tiller idag. Sølv Mx5 nyere modell med vanlige lykter (ikke vipp) og sort stofftak. Ser du en som matcher med skilter VF99398 kontakt politiet og meg på tlf 92280472


-Sindre-
 #305144  av Gt4WRC
 
Forrige celicaen min ble stjålet utenfor ikea slependen og ble funnet bulka dagen etter på lidl i drammen. Elendige møkkafolk som gjør sånt.. tok ALT av verdi i bilen, til og med solbriller i "tier'n" kvalitet. Utrolig at de gidder... overvåkningsvideoen fra parkeringsplassen viste at det var 3 personer av utenlands opprinnelse (mest politisk korrekt måte å kalle de istedenfor svartinger) som stjal bilen. 2 holdt utkikk mens en banka tenningslås. Alt var over på ca 2-3 min.
De gjør det kjapt ivertfall
 #305169  av cameleon
 
Herregud at det går an.
Hadde innbrudd selv i bilen min forleden der diverse utstyr av data, skolebøker etc ble stjålet. total verdi ca 20.000

Skal være på utkikk jeg også Sindre! Har du noen bilder av bilen din? Legg de ut.
 #305185  av cameleon
 
inzane2012 skrev:akkurat komt igjen fra min lille runde, men desverre ikke noe tegn til bilen:(
var vel ikke deg camelon jeg kjørte forbi rett oppafor bunnprisen i kveld vel??
såfremt bilen min ikke er stjælt også, så var det nok ikke meg nei :P

bilen min har ikke vært på trondheimsiden på over to år den hehe.
 #305190  av sindrejl
 
ble oppringt av politiet klokka 03.00 inatt faktisk.. bilen er funnet

fullstendig ribbet og totalt nedbrent.. mistet mye verdier inatt :cry: :cry: Så da er det bare å håpe at ting ordner seg med forsikringen.

Den var kommet såpass "kort" ut av byen at det virker som det var dit de kom før den gikk tom for bensin, var praktisk talt tom når den ble tatt... jeg orker ikke engang bli sur
 #305192  av James
 
At det er mulig!! Hva som skjer for tiden da? Selv her i Bergen har jeg hørt om 2 Sierra Cosworther som har blitt stjelt iløpet de siste to ukene! :?

Kondolerer så mye!!
 #305201  av lexusmann
 
Herregud, for ei suppe det der da???!!! :shock:
Kondolerer så masse og håper du får det igjen på forsikringa ja...