TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bilen min er stjælt!!! Sølv Mx5 av litt nyere modell i tr.he

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #305227  av supratt
 
Ka f... Hvor fant de den da? Ser ut som du må handle noe ainna en Mazda neste gang Sindre...Rx7,en ble jo stjælt for ikke så alt for lenge siden den og...Må være jævla frustrerende..
 #305258  av ArildM
 
Fankern så kjipt da§!!

Jeg som var så distre at jeg parkerte Mr2n min utenfor butikken din da, MED nøklene i DØRA! :shock:
Ble litt letta når jeg så det var deg sindrej og ingen andre som sto utenfor bilen min når jeg kom ut igjen da.
Hadde jo jobb-utstyr liggende i bilen, bare det har en verdi på 90k +mva, jaja det er en annen historie.


HÃ¥per alt ordner seg!
 #305536  av sindrejl
 
Den stod visstnok i fyr og flamme når de fant den, men politiet har vært _EKSTREMT_ sparsomme på opplysninger av en eller annen vanvittig teit grunn.. de har ikke engang klart å fortelle meg hvor bilen står slik at forsikringsselskapet kan få titta på den.. og så jeg får vite om jeg berget noe som helst. Men om bilen stod uten motor og slikt så har jeg faktisk en mistanke, men det får jeg snuse litt rundt senere :)

Virker litt som en "heisatur" egentlig, skårre seg inn i cabben, fått start på bilen og kjørt så langt den gikk.. den var praktisk talt tom for bensin når den ble tatt. Sette fyr på den kan være en lett måte å bli kvitt fingeravtrykk osv på vil jeg vel tro.

Er spent på å få se hvordan den ser ut, skal vel få lagt ut noen bilder etterhvert
 #305892  av lexusmann
 
OJOJ,ikke mye igjen der, nei.. :shock: .enda engang: kondolerer så mye, håper det går bra med forsikringa...og så må du mase på politiet slik at det ikke drar ut i tid og i sanden... :cry:
 #305918  av sindrejl
 
:cry: :cry: :cry: finner jeg jævlene skal jeg rekruttere noen her for kneskålknusing :)
 #306011  av Dalan
 
Ai, fryktelig kjipt.. :x
Må være en sykdom som går her nå, en jeg kjenner ble frastjålet bilen sin like ved Nova her før helga, men han var så heldig at de fant den igjen like hel.