TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • etterlyser forumbruker ang delesalg..

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #319068  av pæsja
 
hei lurer på om noen har kontakt/kjenner til ein bruker som kaller seg Meanmachine?
han solgte noen deler der eg kjøpte innerskjermer og eksosmanifold på forskuddsbetaling og etter det virker det som han har gått under jorden..
noen som kunne hørdt om evt har vert noen grunn hvorfor det ikke blei send :roll:
 #319076  av Supramk3turbo
 
Hmm, her fant jeg ihvertfall en gammel salgs annonse han har lagt ut tidligere. Kan vell kanskje hjelpe deg å komme i kontakt med han: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
 #319079  av mr2storbrua
 
memberlist.php?mode=viewprofile&u=2207

Her ser du hvertfall at det er en stund siden han var her inne, 9.desember 2008 for å være nøyaktig.
 #319081  av pæsja
 
takker.. :D

skal prøve å komme i kontakt med han imorgen..ellers er eg 3500kr fattigere uten noe igjen for det :oops:
 #334805  av ArildM
 
Beklager OT, men:
Når skal folk lære? Aldri forhåndsbetal noe som helst!
 #334811  av johnnie_W75
 
Send varer i oppkrav!! Hentes ikke varene får du dem tilbake og sendes ikke varene taper du ikke kr..
Har forhåndsbetalt flere ganger jeg, men det har gått bra til nå. men mener at oppkrav er best.
 #334823  av sindrejl
 
johnnie_W75 skrev:Send varer i oppkrav!! Hentes ikke varene får du dem tilbake og sendes ikke varene taper du ikke kr..
Har forhåndsbetalt flere ganger jeg, men det har gått bra til nå. men mener at oppkrav er best.
Problemet er at man kan bli nøyaktig like svindlet på oppkrav da de kan finne på å sende en murstein feks..
 #334902  av johnnie_W75
 
sindrejl skrev:
johnnie_W75 skrev:Send varer i oppkrav!! Hentes ikke varene får du dem tilbake og sendes ikke varene taper du ikke kr..
Har forhåndsbetalt flere ganger jeg, men det har gått bra til nå. men mener at oppkrav er best.
Problemet er at man kan bli nøyaktig like svindlet på oppkrav da de kan finne på å sende en murstein feks..
Jepp det stemmer. Det er bare sånn at en må håpe på at folk er ærlige og at alt går bra. Desverre er det sånn at noen få tullinger
ødelegger for alle de som gjør alt riktig. Synd at det er sånne folk finnes.
 #334915  av ArildM
 
Uten at jeg skal si det for sikkert er det slik at om du åpner pakker som kommer i postoppkrav på postkontoret så kan du umiddelbart si i fra til postkontoret og deres forsikringsavtaler vil gi deg pengene tilbake om du har fått en vare som er ødelagt eller ikke overens med selgers avtale?
 #346218  av marlboro1310
 
ArildM skrev:Uten at jeg skal si det for sikkert er det slik at om du åpner pakker som kommer i postoppkrav på postkontoret så kan du umiddelbart si i fra til postkontoret og deres forsikringsavtaler vil gi deg pengene tilbake om du har fått en vare som er ødelagt eller ikke overens med selgers avtale?
Dette stemmer.

Personlig sender jeg aldrig noe fra min eiendom uten at jeg har fått gryn på konto for å dekke objektets verdi, samt frakten for å få objektet til den personen som har utvist sitt behov for det jeg skal selge.
Hvis jeg da er så dum at jeg ikke sender det jeg har lovet, og påtatt meg ett solidarisk ansvar for å levere...da er det greit at St.Peter ikke slipper meg inn perleporten når min dag kommer.

Evighet varer lengst sies det, men det gjør ærlighet også.
 #353844  av ke25-toyoglide
 
Helt enig. Eg hadde ikkje sendt avgårde noe før eg hadde fått penger for det.
Er det snakk om småpenger så kunne eg gjort det, men då til folk eg velger å stole på.
(f.eks aktive forumbrukere) og som eg har råd til å tape.