TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • STJÃ…LET! Svensk SilvergrÃ¥ Supra mkIII!

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #335840  av phoenix
 
villejan skrev:Har det skjedd noe mere på denne fronten?
Det har inte hänt ett skit och inte har jag fått kvitto av Erik på jobbet heller. Så jag kan inte dokumentera min värdering av bilen för försäkringsbolaget.
Trist och polisen har henlagt fallet i brist på bevis...och ingen på något forum har skrivit något. Säkert någon som sitter inne med information men som inte vill dela med sig av det.
Bilmiljön i Norge är inte så stor.
 #335929  av Andreazz
 
phoenix skrev:
villejan skrev:Har det skjedd noe mere på denne fronten?
Det har inte hänt ett skit och inte har jag fått kvitto av Erik på jobbet heller. Så jag kan inte dokumentera min värdering av bilen för försäkringsbolaget.
Trist och polisen har henlagt fallet i brist på bevis...och ingen på något forum har skrivit något. Säkert någon som sitter inne med information men som inte vill dela med sig av det.
Bilmiljön i Norge är inte så stor.
Om bilen i det hele tatt er i Norge? Denne bilen rullet vell fort ned til østlige deler av Europa..? Trist sak, meget frustrerende kan jeg tenke meg :shock:
 #335970  av hmsilset
 
Jeg skjemmes av å være Norsk når sånt skjer.Sier ikke at det er en innside jobb, men det er utrolig godt gjort å stjele en bil på den kanten av landet, for så å få den ut av landet uten å bli oppdaget.Tror den står på vestlandet jeg, og at du må ha hatt noen godsaker i motor ,understell eller andre plasser som må ha frista noen til å stjele..Jeg ville fulgt med de som har supra mkIII prosjekter på gang.Sier heller ikke at de har stjålet noe,men at de kan ha kjøpt deler(i god tro) i f.eks Bergen og at det kan være fra din bil.