TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • STJÃ…LET! Svensk SilvergrÃ¥ Supra mkIII!

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #319928  av phoenix
 
Min Supra forsvant natt til 090326 etter den har vært hos Toyparts! Den er svenskregistrert med OMX285. Ser du den så ring 95077873! Bilen sto i Bergen.
Den är sølvgrå, 18" OZ Racing-felger, senket, JDM baklys, klarlys frem i hjørnene.

Regnummer: OMX 285
Chassinummer: LBMA7000133306

Bilen har följande delar monterade:
2JZ-GTE, Greddy T78 kit, AEM, Autobahn IC, Fluidynekylare, Gula Koni, H&R sänkfjädrar, 6-ekrade 18" OZ Racing-fälgar, JDM-bakljus, 13" Arizona Performance 6-kolvs bromskit fram, 3" Blitz Nur Spec-R avgassystem med racecat, Cusco fjäderbensstag fram, C´s short shifter, klarglas blinkers fram, Toyota växelspaksknopp mm mm

Original bromsok fram, polyuretanbussningskit, Setrab 19-raders oljekylare och targalister låg i bagagen.

Någon som sett den eller hört något? Någon som sett liknande delar till salu?
Ring i så fall +4795077873 eller skicka pm/mail.

kristian_w@hotmail.com
Sist redigert av phoenix den 18 apr 2009 14:52, redigert 3 ganger totalt.
 #319933  av Supramk3turbo
 
Ja, hold øynene oppe folkens. Dette er en strøken Supra mk3. Utrolig trist kristian. Håper den blir funnet igjen...
 #319936  av lexusmann
 
Så skikkelig fin ut.... :wink: sånne folk skulle hatt skikkelig bank!!! :evil:
 #319989  av toyparts/mvp norge
 
Til opplysning så er det frest inn toyparts 09/08 i blokk og topp samt clutch hus på denne bilen, sier det så folk kan holde øynene åpne for eventuelle deler.
 #320057  av tojo
 
:evil: Trist å høre,får virkelig håpe dem som har stjelt den blir tatt(å hardt straffet)
Men den slaks kriminalitet blir nok bare roet ned med en klapp på skulderen til dem som har gjort det(om dem blir tatt) å advarsel om at dette må dem ikke gjøre igjen osv....
Nei da er det mer kriminelt å være fartssynder. Straffes gjerne med høy bot og om man er riktig "heldig": Fengsel.
Heia Norge,Ã¥ deres lover. :evil:
 #320122  av Lørnings
 
Utrolig leit.. I know the feeling..for å si det sånn! Skal holde øyne og ører åpne, både i kongsberg og asker!
 #320247  av JK86
 
bilde og info er nå spredt fra drammen til drøbak innen min venne krets. med oppfordring om og få tak i bil uten en skramme og tjuver leveres med store skrammer og analprolaps...(får leie inn noen til og fikse den siste) håpe vi finner dem
 #320257  av phoenix
 
Deler som sitter på bilen: 2JZ-GTE, Greddy T78 kit, AEM, Autobahn IC, Fluidynekylare, Gula Koni, H&R sänkfjädrar, 6-ekrade 18" OZ Racing-fälgar, JDM-bakljus, 13" Arizona Performance 6-kolvs bromskit fram, 3" Blitz Nur Spec-R avgassystem med racecat, Cusco fjäderbensstag fram, C´s short shifter, klarglas blinkers fram, Toyota växelspaksknopp (gruppköp här på forumet) mm mm

Original bromsok fram, polyuretanbussningskit, Setrab 19-raders oljekylare och targalister låg i bagagen.

Hvis noen får et tilbud om å kjøpe noe av dette, si fra!!!
Sist redigert av phoenix den 29 mar 2009 19:58, redigert 2 ganger totalt.
 #320280  av Thomas S
 
Har sendt meldinger rundtom, legg gjerne ut etterlysnings tråden på andre forumer også ;)
 #320294  av lexusmann
 
Phoenix, du kan jo ta en prat med patruljegutta hos onkel blå også..de er jo ute på veiene hele tiden...hva med drosjesjåfører?Mest sannsynlig er den ute av landet for lenge siden....var bare en tanke... :wink:
 #320296  av toyparts/mvp norge
 
snakket med tommy fra bodø han er jo ute etter å kjøpe mk3 supra, her om dagen etter denne forsvant hadde det vært annonsert en silver supra på autodb i tr-heim, han hadde visst sendt en melding til selger uten å høre noe igjen, og dagen etter var annonsen borte, mærkelig spør du meg.
 #320297  av toyparts/mvp norge
 
phoenix skrev:Deler som sitter på bilen: 2JZ-GTE, Greddy T78 kit, AEM, Autobahn IC, Fluidynekylare, Gula Koni, H&R sänkfjädrar, 6-ekrade 18" OZ Racing-fälgar, JDM-bakljus, 13" Arizona Performance 6-kolvs bromskit fram, 3" Blitz Nur Spec-R avgassystem med racecat, Polyuretanbussningar runtom, Cusco fjäderbensstag fram mm mm

Hvis noen får et tilbud om å kjøpe noe av dette, si fra!!!
radiatoren er med enkel stor el vifte, henger kun i 4 fester så burde være mulig å finne event merker etter den, videre er det samco slanger på intercooler et hjemmelaget rør på intercooler, filterkit samt ombygd mkiv greddy downpipe så en ting som jeg gjør på alle 2jz med singelturbo men som svært få andre gjør og det er å sveise igjen original hull til kjøling av turboer i termostathuset.
 #320307  av phoenix
 
toyparts/mvp norge skrev:snakket med tommy fra bodø han er jo ute etter å kjøpe mk3 supra, her om dagen etter denne forsvant hadde det vært annonsert en silver supra på autodb i tr-heim, han hadde visst sendt en melding til selger uten å høre noe igjen, og dagen etter var annonsen borte, mærkelig spør du meg.
Jag fick tag på han i utanför Trondheim som hade lagt ut annonsen på autodb. Det är inte den bilen, jag pratade också med polisen och han hade en Supra registrerad på sig. Bilen han hade hade var helt original med original 16"fälgar. Han fick den i inbyte mot sin Volvo 850 Turbo.

Är det någon annan som sitter på info så säg till!!!
 #320489  av inzane2012
 
toyparts, tror du bør satse på å begynne med gps montering i alle bilene du har inne til en så omfattende ombygging! :)
det er vertfall noe jeg skal ha vist jeg skal kjøpe meg supra eller andre litt dyrere sportsbiler, uten tvil...