TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • STJÃ…LET! Svensk SilvergrÃ¥ Supra mkIII!

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #320575  av toyparts/mvp norge
 
inzane2012 skrev:toyparts, tror du bør satse på å begynne med gps montering i alle bilene du har inne til en så omfattende ombygging! :)
det er vertfall noe jeg skal ha vist jeg skal kjøpe meg supra eller andre litt dyrere sportsbiler, uten tvil...
Har faktisk montert det i en del biler, kjekke små ting som er lett å spore.
 #320576  av hmsilset
 
Håper dere finner bilen.Gps system er vel dyrt, og politiet har vel ikke tid uansett hvor lett det er å hente den.. Laget merker med gjennomsiktig bakgrunn som kan virke preventivt frem til det faktisk er alarm i den :P
Vedlegg
GPS alert1.jpg
GPS alert1.jpg (24.96 kiB) Vist 13749 ganger
Sist redigert av hmsilset den 31 mar 2009 12:42, redigert 1 gang totalt.
 #320598  av Thomas S
 
hmsilset skrev:Håper dere finner bilen.Gps system er vel dyrt, og politiet har vel ikke tid uansett hvor lett det er å hente den.. Laget merker med gjennomsiktig bakgrunn jeg som kan virke preventivt frem til det faktisk er alarm i den :P
Med GPS har man god anledning til å ta loven i egne hender :twisted: Balltree og en laptop til å spore bilen med :twisted:
 #320635  av phoenix
 
inzane2012 skrev:toyparts, tror du bør satse på å begynne med gps montering i alle bilene du har inne til en så omfattende ombygging! :)
det er vertfall noe jeg skal ha vist jeg skal kjøpe meg supra eller andre litt dyrere sportsbiler, uten tvil...
Ja, det är säkerligen någon som vet vad som sitter i bilen som har stulit den. Någon som varit hos Toyparts eller har hört vad som sitter i den.
Man blir bara så förbannad!
 #320655  av villejan
 
Har du snakket med politiet eller UP som patruljerer gatene? SÃ¥pass masse som de er ute for tiden er det nok kanskje et godt tips.
Stod bilen hjemme hos toyparts, eller i de nye lokalene?
 #320674  av inzane2012
 
toyparts/mvp norge skrev:
inzane2012 skrev:toyparts, tror du bør satse på å begynne med gps montering i alle bilene du har inne til en så omfattende ombygging! :)
det er vertfall noe jeg skal ha vist jeg skal kjøpe meg supra eller andre litt dyrere sportsbiler, uten tvil...
Har faktisk montert det i en del biler, kjekke små ting som er lett å spore.
du burde hatt det som hovedregel at folk som skal bygge om/trimme hos deg, BØR investere i gps sporings system og :)
regner med at du holder på med til tider ganske kostbare greier nedi den "garsjen" din, så da burde nesten folk legge litt ekstra peng i å sikre doningen sin og, så den vertfall kan vere lettere å få tak i igjen, er nok sikkert mange her inne som burde hatt et sånt system "kremt" sindre "kremt" :P hehe
 #320680  av EXS
 
phoenix skrev:Ligger också ute på:
zatzy.com
garaget.org
supras.nu
tscn.no
supramannen-racing.com
gatebil.no
http://www.stulnafordon.se

Något mer bra ställe man kan lägga ut efterlysning på?

legg ut en tråd på http://www.bilforumet.no/ et av Norges største bilforum.
 #320688  av toyparts/mvp norge
 
toyparts/mvp norge skrev:
inzane2012 skrev:toyparts, tror du bør satse på å begynne med gps montering i alle bilene du har inne til en så omfattende ombygging! :)
det er vertfall noe jeg skal ha vist jeg skal kjøpe meg supra eller andre litt dyrere sportsbiler, uten tvil...
Har faktisk montert det i en del biler, kjekke små ting som er lett å spore.
mellom 2000-2200,- for komplett seriøst kit.
 #321775  av hmsilset
 
phoenix skrev:Har hört att det inte är första gången någon har stulit en bil som varit hos Toyparts! Någon som kan bekräfta det?
Googla litt.Ja,har vært innbruddsforsøk og herværk etter det jeg kunne lese.Er vel mye dyrt som står der.Håper du får tak i bilen etterhvert.Tror neppe noen har stjålet den og dratt veldig langt siden sånt ofte blir oppdaget ganske fort.
 #321837  av toyparts/mvp norge
 
har vært innbrudd og innbruddsforsøk på verkstedet men aldri noen biler som har blitt stjelt.
 #321843  av ke25-toyoglide
 
Er vel ikkje så rart at det er hyppig besøk av ubudne gjester der.
hadde værrt mye rarere viss det var utafor den lokale lada forhandleren.
Har du noe som er ettertraktet så må det beskyttes.....desverre.
En slik søker til 2-3 tusen hadde værrt obligatorisk viss eg hadde noe som var ettertraktet til 100.000.-
Bare tilfredstillelsen av å følge etter min stjålne bil med et balltre og mcgyvertape :twisted:
Ser ikkje vekk ifra at eg hadde eksperimentert litt med startkabler og. :evil: