TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • inbrud i mr2 stavanger

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #322012  av toyota_mr2
 
innbrud i mr2en min i stavanger ruta ble knust og det ble stjålet hollern til manometerene som sto i astolpen så vis noen harer om noen som skal selge de er de fint
det er 2 med sota glass om turbotrykket er svart med hvit bakgrun :evil:
 #322014  av celicagt4205nord
 
toyota_mr2 skrev:innbrud i mr2en min i stavanger ruta ble knust og det ble stjålet hollern til manometerene som sto i astolpen så vis noen harer om noen som skal selge de er de fint
det er 2 med sota glass om turbotrykket er svart med hvit bakgrun :evil:
det er vel heller tvilsomt att noe sånnt blir stjålet for å selges,mest sannsynlig noen som ville ha det selv,kjipt uansett.
 #322016  av toyota_mr2
 
det er mye mulig da bare rart di ikke har tat noe anet di hade ikke åpna hanskerome heler
 #344918  av stianøverland
 
å disse koster liksom 92 kr på biltema. herregud så tragisk
 #347131  av mailman1
 
Innbruddstyver i stavanger er helt fjerne.

I fjor høst så var det en som hadde brutt seg inn i min Mazda 626V6. Slått inn og ødelagt låsen i døra. Han hadde begynt å lirke ut CD spilleren, med MIN leatherman som lå i bilen.
Da jeg fant bilen var CD spilleren halvveis ute. Og tyven hadde tatt leatherman'n min. (som var en billig leatherman replica!)

Så han ødela låsen min og dørhåndtak for en billig leatherman. Bagasjerom full med ny subwoofer og forsterker. Og det måtte han jo visst, for han hadde tatt ut bruksanvisningen fra hanskerommet.

Hva er det med stavanger tyvene?:P