TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Audi Coupè "S2" stjÃ¥let

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #326191  av Ã¸.f
 
Klippet og limt etterlysningen/tråd fra eier:

Audi Coupè "S2" stjålet

--------------------------------------------------------------------------------

Noen har stjålet min hvite Audi Coupè "S2" natt til idag 16.05.

Den har reg.nr AX77479.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17280371

Utlover dussør til den som kan komme med tips som fører til bilen !

Tlf: 920 33 926

STJÅLET I - SKOTSELV - ØVRE EIKER !!
 #326910  av lexusmann
 
Så kjapt??veldig bra, gratulerer...noen skader?noe som var stjålet?
 #327131  av Ã¸.f
 
Jeg klipper og limer innlegget hans fra et annet forum for dem som lurer på hva som skjedde:

Det blir lagt ut lite info her. Bilen mangler en GPS, dør\tenning bryter er knek (trenger nye lås syl. om noen har til 80\90\coupe

Det måtte 20.000,- ut og vanke, noen torpedoer samt en MC gjen til for og finne bilen. Den har kun blitt kjørt inn i skauen henholdsvis 3-5mil fra meg. Mellom Bingen-Hokksund-Kongsberg-Lampeland (misstenker rally hokksund etappen) gjennom skogen siden bilen er såpass nedsølet med grus.

Eksosen er kjørt av og div småtteri, men det er gull verdt når bilen ikke hadde annet enn anvsar. Den har nå fått track guard samt kasko med tillegg forsikring. Overvåkningskamera samt alarm til garasjen\verkstedet kommer !

Vedkommende som har stjålet den turte ikke annet enn og kjøre den i retn. meg til tanken var tom og etterlate den der for og så ringe banden og si hvor jeg kunne hente den. jaggu stod den der med CD spiller og skilt i en pose i passasjer setet !

Pass godt på bilene deres. Nettop blitt borte en UR Quattro har jeg hørt snakk om også !