TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Innbrudd i bilen...

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #351996  av 323F GTX
 
Hadde innbrudd i bilen i helgen. Bilen er tømt og resten ramponert. De har knekt alle dekslene de har tatt av, og kappet opp teppet med tapetkniv fullstendig uten grunn, det var ikke i veien for noen av ledningene de har stjelt. :evil: Som en bonus hadde de stjelt rattet og kuttet strømmen på bilen, så jeg kom meg ikke av flekken heller :evil:
Det som er stjelt er:
Ratt: Isotta Evoluzione + MOMO rattnav
Stereo: Sony Headunit med USB og Aux i front, Sony subwofer i kasse laget for å passe bak setet på MR2, Planet audio forsterker 5kanaler, 4x100w + 1x300, alt av strømkabler til anlegget, Infinity reference frontsett.
Div: Startkabler, verktøy, 2stk USB pinner.. i bunn og grunn alt utenom tomflaskene..

Tyvene stakk av fra stedet i en Rød Mazda 323 type 2dørs, med Registreringsnr SR 59012. Innbruddet skjedde i Arna like ved Janusfabrikken.

Bilde
 #351998  av Drift-It
 
vist du har reg nr kan det vel ikke være noe problem og finne dem?
vist ikke bilen og var stjålet da...
 #351999  av 323F GTX
 
Drift-It skrev:vist du har reg nr kan det vel ikke være noe problem og finne dem?
vist ikke bilen og var stjålet da...
Fluktbilen er funnet, på Eiers adresse.. Men tyvegodset er fremdels på frifot :roll: Og det kan være lurt å være meget obs på denne bilen om man bor i området, eller Bergen generelt da de hadde vert inne i flere andre biler i området, blandt annen bilen som stod ved siden av min.
 #353201  av JK86
 
noen som har vært på kaffe besøk hos denna mazda eieren eller? han fortjener vel nesten det :D
 #353835  av avaasdf
 
hehe," stjelt rattet og kuttet strømmen på bilen, så jeg kom meg ikke av flekken heller " de har i allefall en sans for humor :P

eller kanskje du har vært litt tett i trynet på fylla eller noe? virka litt som hevn spørr du meg.

uansett kjipe greier, håper du får tilbake penga fra forsikringsselskapet!
 #354168  av magnesmurf
 
Er vel bare å besøke eieren av bilen, og si at du skal ha tilbake alt sammen, samt at han skal kjøpe hver eneste del i bilen din ny, av det som er ødelagt.
Lån ti pitbuller eller noe for å overlevere beskjeden.

I tilegg kan du jo for morro skyld levere en anmeldelse til politiet, så saken blir hennlagt, eller vedkommende får noen tusen i bot etter å ha gjennomført en rettsak som koster sammfunnet titusenvis av kroner.
 #354262  av JK86
 
ja heller 10 pitbuller enn anmeldelse.