TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • noen som har denne: AR61668

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #371205  av mr2mk1
 
Trenger info på hvem som har denne da salgsmelding ikke ble registrert hos biltilsynet. jeg vet jeg leverte inn salgsmelding. den ble solgt i oktober i fjor. han som kjøpte den kjørte en celica gt4 tror jeg. Bilen jeg leter etter er en rød celica 2.0gti 1987modell. jeg har kontaktet Politiet og ang saken men de vet ikke helt hva de kan gjøre ennå.mener nye eier bor i Drammen\hokksund området. Opplysninger tas med stor takk.
Er greit om ny eier melder seg snarest for forsikring er det ikke,Årsavgiften fikk jeg. det er og avskiltningsbegjæring på den.
 #371319  av Kanakkas
 
Du har vel en kontrakt med navn og tlf nr. og event. fødselsdato?
Kanskje like lett og spore den veien??

Ikke like lett med reg nr når den "offisielt" er reg. på deg.

Event prøve med kopi av kontrakt og levere den til trafikkstasjonen din og forklare saken.


lykke til.
 #371431  av mr2mk1
 
er heller ingen forsikring som er regisrert på bilen, jeg var på biltilsynet i dag og de fant ikke salgsmeldingen i deres arkiv, jeg er sikker på at jeg leverte den og.
så her må jeg få tak i nye eier snarest
 #371436  av Amund
 
Meld skiltene savnet/stjålet, så slipper du i det minste årsavgift for neste år. Det er det nermeste du kommer løsning her, med mindre du har flax og finner eieren....
 #371466  av Amund
 
kvifor det? Eg avskilta ein bil for ein del år sidan, sendte så skiltene inn i posten, men dei forsvant i postgangen ein plass.. Då måtte eg på politistasjonen og melde skiltene stjålet, slik at eg slapp å fåårsavgifta. Var ikkje noko meir stress når eg skulle ha skilt på bilen igjen, enn EU kontroll og venting på nye skilt.
 #376540  av Radial
 
meld bilen stjålet da vel, da blir han som kjører i den taua inn asap ved en kontroll...også ringer dem deg, med hvor bilen er :)

Er faktisk litt av kjøper's ansvar å levere salgsmelding også...ihvertfal når han VEIT årsavgifta kommer... ugyldig vognkort kjører han rundt i og.

Nei, meld bilen stjålet under feks Prøvekjøring...
 #376546  av ke25-toyoglide
 
Huff ja, det begynner å tære på med tanke på neste årsavgift.....
Å melde bilen stjålet blir feil det og...risikerer anmneldelse for falsk anmeldelse....
Tror eg ville prøvd å spille med åpne kort, og spurt etter måter å ordne det på.
Ta kontakt med bomstasjoner, og hørr om den har bombrikke hos de.
Veldig sannsynlig siden du ikkje har fått regning på noen bompasseringer..