TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#63921  av cameleon

Oh yeah. That's the way ah ha ah ha we like it ah ha ah ha
That's the way ah ha ah ha we like it ah ha ah ha
:twisted:

#63937  av chris

MR2turbo skrev:...og dere trøndere er jo flinke til å skryte og da! :D hehe
er det vi er best til :D

#63971  av angrykid

chris skrev:
MR2turbo skrev:...og dere trøndere er jo flinke til å skryte og da! :D hehe
er det vi er best til :D
Skal være sikkert.. :roll:

#64257  av PwRmAd

hei markus, ser bra ut detta, har en liten en å tilføre ang. plassering av oljekjøleren din. Jim G (Beastmaster) hadde montert kjøleren der på beast, men fjernet den igjen pga høy temp i motorrommet. dette sjekka dem med pyroteknisk utstyr, tror du finner info om det på siden hans

#64268  av MR2turbo

PwRmAd skrev:hei markus, ser bra ut detta, har en liten en å tilføre ang. plassering av oljekjøleren din. Jim G (Beastmaster) hadde montert kjøleren der på beast, men fjernet den igjen pga høy temp i motorrommet. dette sjekka dem med pyroteknisk utstyr, tror du finner info om det på siden hans
hei Chris! håper det blir bra, jeg og ;) Kansje jeg bør se etter en bedre plassering av kjøleren, da.. :) begynner å bli litt trangt om plassen og.. hehe, men skal kikke på Jim sin side..

#66173  av MR2turbo

har vært mye på farta i det siste, jeg.. så bilder, og oppdateringer her har måtte vike litt...

men fant ett bilde av stemler og råder fra før jeg satt sammen blokka :)

Om ikke turbokitet dukker opp hos meg om kort tid kansellerer jeg bestillingen på det og skaffer ny leverandør... er bittelitt lei av å vente nå :?
Vedlegg
mr2markus stempler og råder.jpg
mr2markus stempler og råder.jpg (163.43 kiB) Vist 495 ganger

#66210  av Johnny_Bravo

Herregud det er i hvertfall noen som har peiling her inne :) hvor har dere lært alt dette?

#66225  av jumbo

Skal vi se... Markus tilbringer ca 24- 7 (søvn)-8(jobb) = 9 timer i verkstedet hver dag, så da lærer man vel litt uansett :shock:

Jobbe som mekaniker skader vel heller ikke, hehe

Men sant nok, det er noen utrolig flinke folk her på forumet. Takk og pris, for oss dødelige som forgjeves prøver å forstå selv de enkleste ting.. :D

#66250  av PwRmAd

MR2turbo skrev:
Om ikke turbokitet dukker opp hos meg om kort tid kansellerer jeg bestillingen på det og skaffer ny leverandør... er bittelitt lei av å vente nå :?
Ikke fått noe enda? hva er det Jeff driver med nå da???

#66258  av vegar85

ossen turbo skal du ha?

#66284  av MR2turbo

Johnny_Bravo skrev:Herregud det er i hvertfall noen som har peiling her inne :) hvor har dere lært alt dette?
hehe, jeg har hvertfall lært med å holde på masse med bilen min... ;) og andres... + pratet rundt med "gamle kara" innen biltrimming og sånnt :)
jumbo skrev:Skal vi se... Markus tilbringer ca 24- 7 (søvn)-8(jobb) = 9 timer i verkstedet hver dag, så da lærer man vel litt uansett :shock:

tja er ikke alltid det blir så mye søvn da :lol: Men jobber jo ikke med bil da... ;)
PwRmAd skrev:Ikke fått noe enda? hva er det Jeff driver med nå da???
Han vaser noe jævlig... du vil ikke prøve å ringe han og gi han ett spark i rævva fra meg?? :P Ellers så tenkte jeg at jeg skulle sponse en flybillett på deg så kunne vi reise til toronto og avlegge han ett aldri så lite besøk... lol...
Men om ikke jeg får shippingnummer innen fredag, skal jeg ha pengene i retur og bestiller fra Full race eller chrisk... har allerede prata med chrisk og han vil lage til meg han om det skulle bli nødvendig.. , han virker hvertfall seriøs, og var litt oppgitt når jeg sa at jeg venta på deler fra jeff.... :roll:
vegar85 skrev:ossen turbo skal du ha?
Planen er jo en garret GT30R turbo, så får vi se hva jeg ender opp med.. men det er den jeg har betalt for.

#66417  av AndreasH

MR2turbo skrev:
jumbo skrev:Skal vi se... Markus tilbringer ca 24- 7 (søvn)-8(jobb) = 9 timer i verkstedet hver dag, så da lærer man vel litt uansett :shock:

tja er ikke alltid det blir så mye søvn da :lol: Men jobber jo ikke med bil da... ;)
Åsså driver'n å susser på ei dame. Jeg så det! :mrgreen:

#66420  av spkstrp

AndreasH skrev:
MR2turbo skrev:

Åsså driver'n å susser på ei dame. Jeg så det! :mrgreen:
Trodde det var det han sikta til jeg :mrgreen:

#66432  av bose

kanskje ikke så rart han susser på ei dame når han har en sånn bil :?: ;)

#66457  av cameleon

bose skrev:kanskje ikke så rart han susser på ei dame når han har en sånn bil :?: ;)
Markus trenger ikke noen bil for å få dame ass. Seriøst hehe. Fyren har jo mer sjarme enn hva som er fyskisk mulig. Av en eller annen grunn tror jeg han har overflod av phermones :lol:

Her har dere gutten da han sjekket meg opp i trondheim :mrgreen:

P.s
Takk for en fortreffelig natt markus *grin* *grin*
:mrgreen:
Vedlegg
DSCN0288.JPG
DSCN0288.JPG (75.72 kiB) Vist 517 ganger
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11