ojoj... endel kommentarer siden sist

er absolutt veldig spent på resultatet.. Takk takk til alle sammen
Har sett litt og det var omtrent ikke noen av slangene/koblingene som fulgte med turbokitet, som passer, så det blir fortsatt litt mekking/innkjøp... hrmpf...
Så fikk jeg ikke med pakninger til gt30'n, og ARP headstuds'ene må jo kjøpes på nytt siden jeg ikke fikk de heller
men men...
Har vært ute og maskinert senter til bremseskivene i kveld da... eller begynnt.... hehe tar ikke bare litt tid å lage det... maskinerer de ut av ett stykke 7075 T6 aircraft-grade aluminium, som har omtrent samme styrke som endel rustfritt stål

når de er ferdig maskinert, skal jeg få de anodisert, enten vanlig grå eller med en eller annen farge... skal se hva jeg kan få gjort...
Jan-Erik, tror ikke den kommer til å bli sånn super-rask på bane selv om det blir mye hk..

blir nok uansett dertil vanskeligere å kjøre... hehe men det blir uansett spennende!
TomG, Det er jo desverre vanlig det at det går fort til norge med post og så blir det liggende her alt for lenge..
sw20, jeg planlegger å ha den kjørbar raskest mulig

satser på i april.
Kjelliken... Jeg kommer aldri til å syns det er stusselig å kikke ned i et orginalt 3sgte-motorrom, forde om jeg bygger sånn

så må du bare minne meg på det med kjøretur vettu... !
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV