TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#89092  av erling

MR2turbo skrev: Måtte ta ett par bilder av herligheten når det var festet på motoren :D
Oi.. :D Her går det i tanntråd og Braun oral B plak-control ja.. :D

#89214  av Kjelliken

:D Jeg kommer garantert til og minne deg på at jeg vil sitte på en tur.
Stusselig er det kansje ikke i et 3S-gte motor rom men, blir litt kjiipt allike vel. 8)

Vi venter fremdeles i spenning... gleder oss til oppstart. :wink:

#89233  av kennethx

Han har nå fortsatt 3s-gTe da :D

Tror jeg er nødt å tigge en tur jeg også, køen blir sikkert lang....Og er dette tråden med View rekord på forumet eller?! :shock:

#89244  av GT_rider

kennethx skrev:Han har nå fortsatt 3s-gTe da :D

Tror jeg er nødt å tigge en tur jeg også, køen blir sikkert lang....Og er dette tråden med View rekord på forumet eller?! :shock:
Hva er gjort med den bilen da. Foe oss som ikke er innvidd i prosjektet..

#89250  av chris

GT_rider skrev:

hva med å begynne å lese på side1? :P

#89254  av chris

faktisk tror jeg det er view record.. par-tre tusen over "om oss" tråden, om jeg ikke husker helt feil :)
Den slår vel til og med "the supra is coming".. fra da @lpher kjøpte supra en gang i tiden :mrgreen:

#89266  av kennethx

GT_rider skrev:

hehe, alt?`Start på side 1 du :) Mye fint å se på....

#89324  av MR2turbo

GT_rider skrev:

Jeg tenkte at jeg skulle oppdatere eiersiden på hovedsiden her når jeg er ferdig med den for vintern, men med tanke hva som er byttet osv. finner du det meste her: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4707 :)

hehe, tror kansje det er view rekord... :o men ikke antall svar i forhold til poster ;)

Pleier ikke være vanskelig om noen vil sitte på jeg hvertfall.. er bare morro det ;) men nå må jeg jo først se at jeg kommer i mål med den... tror det går bra :)

#89379  av GT_rider

kennethx skrev:
GT_rider skrev:

hehe, alt?`Start på side 1 du :) Mye fint å se på....
Tenkte mer på bilen til kjelliken jeg da. Hørtes ut som om den var litt utenom det vanlige den og.
Har lest HELE denne tråden. Så bare slapp av :wink:

#89555  av Kjelliken

:? er ikke mye som er spesielt med min da annet enn at jeg har en Carlos Sainz edition.+ litt små stash :oops: :wink:

#90169  av Ruff Raider

:D Markus få no ferdig den der fittemagneten din, du er jo akkurat som meg, det er jo bare i kjeften med deg. Har du ikke fått alle delene no da.. :roll:

Gleder meg til din er ferdig og at du skal få mere guff i min etter hvert.. eksos større turbo og slikt.. siden jeg uten tvil er den dårligste mekanikeren her på forumet.. og de som har påstått at de er det tidligere kan bare glemme det jeg kan ingen ting som har med skruing og gjøre.. :oops:

:twisted:

#92508  av MR2turbo

Ruff Raider skrev::D Markus få no ferdig den der fittemagneten din, du er jo akkurat som meg, det er jo bare i kjeften med deg. Har du ikke fått alle delene no da.. :roll:

Gleder meg til din er ferdig og at du skal få mere guff i min etter hvert.. eksos større turbo og slikt.. siden jeg uten tvil er den dårligste mekanikeren her på forumet.. og de som har påstått at de er det tidligere kan bare glemme det jeg kan ingen ting som har med skruing og gjøre.. :oops:

:twisted:
hehe Ruff raider, skal nok bli klar med magneten... lol... så får du og kjelliken komme ned hit igjen, og ha tid til en øl, denne gangen ;)
og ut og huke noen sånne som mr'en er magnet for :D

#92518  av MR2turbo

SÃ¥ en liten oppdatering ;)

Har jobbet endel i det siste, og har mest holdt på med små dibbetutter, som ikke er så mye å snakke om , men som tar endel tid å ordne/lage...

Men har tatt noen bilder fra mekking av nye senter til bremseskivene, da...
begynnte ed to aluminiums klosser og etter endel timers arbeid ble det bare helt greit syns jeg...:D
Utgangspunktet for dreiing etter grovskjæring på båndsag:
Bilde
underveis i dreiingen:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
En bitteliten haug med spon etter dreiing av ett senter... hehe
Bilde
Boring av boltsirkelen til skiva...
Bilde
Bilde
Ferdig med boltsirkel for hjulbolter og Anodisert. :D
Bilde
Montert på bilen!!! ;) (caliperen er are hengt opp for å se om det ble plass til den ;))
Bilde

#92520  av GT_rider

Du er flink :D

#92526  av MR2turbo

... eller tålmodig og sta.... hehe :)

Så har og Girkassa fått ett lite kosmetisk løft... ;)

Bilde

Så har jeg montert oljetrykksmåler, Apexi FCcommander, ny girkule, Zeitronix bredbånd A/F display, og ett lite bryterpanel, som jeg har laget selv...
Bilde

Men har mer eller mindre bestemt meg for å droppe Apex'i power FC'n, nå... og driver å ser litt på ulike datasprut løsninger... Etter prat emd ulike tuning selskaper, og erfarne fjellfolk begynner jeg å tvile på at det orginale tenningsystemet vil holde for meg... så da vil jeg over på ett direct fire system med 4 coiler...
Venter på svar fra Haltech ang. E11, men er muligens mere keen på ett som har launch control, traction control og knock control...
His noen har gode kontakter, eller gode forslag/ sysnpunkter setter jeg pris på det :)
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 49