MR2turbo skrev: Måtte ta ett par bilder av herligheten når det var festet på motorenOi..![]()

MR2turbo skrev: Måtte ta ett par bilder av herligheten når det var festet på motorenOi..![]()
GT_rider skrev:hva med å begynne å lese på side1?kennethx skrev:Han har nå fortsatt 3s-gTe daHva er gjort med den bilen da. Foe oss som ikke er innvidd i prosjektet..
Tror jeg er nødt å tigge en tur jeg også, køen blir sikkert lang....Og er dette tråden med View rekord på forumet eller?!
kennethx skrev:Han har nå fortsatt 3s-gTe dafaktisk tror jeg det er view record.. par-tre tusen over "om oss" tråden, om jeg ikke husker helt feil
Tror jeg er nødt å tigge en tur jeg også, køen blir sikkert lang....Og er dette tråden med View rekord på forumet eller?!
GT_rider skrev:hehe, alt?`Start på side 1 dukennethx skrev:Han har nå fortsatt 3s-gTe daHva er gjort med den bilen da. Foe oss som ikke er innvidd i prosjektet..
GT_rider skrev:Jeg tenkte at jeg skulle oppdatere eiersiden på hovedsiden her når jeg er ferdig med den for vintern, men med tanke hva som er byttet osv. finner du det meste her: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4707kennethx skrev:Han har nå fortsatt 3s-gTe daHva er gjort med den bilen da. Foe oss som ikke er innvidd i prosjektet..
kennethx skrev:Tenkte mer på bilen til kjelliken jeg da. Hørtes ut som om den var litt utenom det vanlige den og.GT_rider skrev:hehe, alt?`Start på side 1 dukennethx skrev:Han har nå fortsatt 3s-gTe daHva er gjort med den bilen da. Foe oss som ikke er innvidd i prosjektet..
Tror jeg er nødt å tigge en tur jeg også, køen blir sikkert lang....Og er dette tråden med View rekord på forumet eller?!Mye fint å se på....
Ruff Raider skrev:hehe Ruff raider, skal nok bli klar med magneten... lol... så får du og kjelliken komme ned hit igjen, og ha tid til en øl, denne gangenMarkus få no ferdig den der fittemagneten din, du er jo akkurat som meg, det er jo bare i kjeften med deg. Har du ikke fått alle delene no da..
![]()
Gleder meg til din er ferdig og at du skal få mere guff i min etter hvert.. eksos større turbo og slikt.. siden jeg uten tvil er den dårligste mekanikeren her på forumet.. og de som har påstått at de er det tidligere kan bare glemme det jeg kan ingen ting som har med skruing og gjøre..![]()