TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#59454  av MR2turbo

takker, xion :) skal snart få snekra sammen en bestilling nå...

#60144  av DannyBoy

Var en viss person som var på Autofil-chatten og lurte på når de skulle vise en kamelon farga MR2 MK2...

Var vel ikke deg Markus? :wink: :wink: :D

#60281  av MR2turbo

DannyBoy skrev:Var en viss person som var på Autofil-chatten og lurte på når de skulle vise en kamelon farga MR2 MK2...

Nope ;) må nok vente til bilen er ferdig er jeg redd... får se om vi kan rekke det i høst, men om det ikke blir det, så skulle vi visst ta det til våren...

#60290  av cameleon

MR2turbo skrev:
DannyBoy skrev:Var en viss person som var på Autofil-chatten og lurte på når de skulle vise en kamelon farga MR2 MK2...

Nope ;) må nok vente til bilen er ferdig er jeg redd... får se om vi kan rekke det i høst, men om det ikke blir det, så skulle vi visst ta det til våren...
En bil kan aldri bli ferdig :twisted: Så gutta i autofil får du nok se til å terge lenge :twisted: :twisted:

#60292  av MR2turbo

hehe oki, da.. men hverfall for denne gang ;)

laget braketter og monterte gassdemper på motorluka i går... ble bra det :D

#60297  av cameleon

MR2turbo skrev:hehe oki, da.. men hverfall for denne gang ;)

laget braketter og monterte gassdemper på motorluka i går... ble bra det :D
Hehe konge. Om du har mulighet så legg ut noen bilder da 8)

#60298  av MR2turbo

jepp, skal det, tok ett bilde i går, men er på jobb, så jeg må gjøre det seinere... delene er ikke lakkert enda, da... :) Ble litt sveising for å få det bra... men nå passer det som pi.. i grete... hehe

#60329  av DannyBoy

Var det ikke deg nei :roll:
Pass deg da, så ingen tar plassen din. Kan hende det var han duden i Ski da? Tror han hinta til at det allerde var blitt filmet, men hva vet vel jeg... :)

#60346  av MR2turbo

DannyBoy skrev:Var det ikke deg nei :roll:
Pass deg da, så ingen tar plassen din. Kan hende det var han duden i Ski da? Tror han hinta til at det allerde var blitt filmet, men hva vet vel jeg... :)
hmmm... jeg er i kontakt med nrk, jeg så det går nok bra det... :)

#60347  av MR2turbo

Her er ett bilde av opplegget jeg lagde for å få gasdemper på motorluka... Delene er ikke lakket enda men, men... bildet viser hvertfall hvordan jeg har laget det... :)
Vedlegg
gassdemper.jpg
gassdemper.jpg (90.61 kiB) Vist 684 ganger

#60371  av vegar85

ble kult det da.... :D

#61479  av MR2turbo

takker :)

Nå er heldigvis motordelene (råder, stempler, kammer, ventilfjærer o.s.v.) endelig på vei fra Canada, regner med å ha de her i morra eller onsdag... så er og fuel filter, pakninger og div. på vei fra usa... de får jeg levert i morra.. :)

håper at jeg kan få litt fart på sakene nå... :P

#61481  av vegar85

hvor mye måtte du gi for råder og stempler?

#61484  av Rallar

Når får du mr2en på veien igjen? må bare få se den biln der i real life en gang.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 49