TRD front-tårnstag? Var ikke klar over at det fantes engang..
Har lenge hatt lyst å kjøpe det "speil" motordekselet der med vifter ja. Det som stopper meg er at dette har så voldsom show faktor at jeg er sikker på det ene og alene vil få bilen avskiltet i en kontroll. Det andre skal jeg klare å snakke meg bort fra. Men når det lyser banebil så til de grader med en gang man åpner
motor rommet så blir de straks mye mer nysgjerrig på alt annet også. Je ghar skjult og gjemt det meste såpass bra at de egentlig ikke kan si noe på utseendet i
motor rommet, ang turbo, ic og slikt så er det ikke ulovlig å bytte til ettermontert turbo så lenge motoren har turbo i utgangspunktet og effekten ikke er økt.
Så ja, har jævlig lyst på det dekselet, MEN er vel satans vegvesen som holder meg tilbake der... får se om jeg ikke kjøper det og tar det på når bilen skal på show og slikt f.eks. Men blir kanskje litt råflott det og..
Var og kjøpte dioder men kjøpte tydeligvis feil type :S Fikk ikke noe lys i dem. Har søkt etter info om hvor mange watt de diodene som står der er. De er vel 3mm dioder, men er de 1,2 1,5 2, 2,2 2,5 eller 3 watts dioder? Altså de diodene som gir lys til knappene man trykker på..