TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Testkjøring/treff?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#9764  av erling

Liker ikke å brøle for høyt om når det passer for meg, da det er litt uvisst om jeg kommer, men alt etter 18.juni(siste eksamen) skulle jeg kunne lage plass til, så lenge det er i en helg.. :)

#9766  av bose

Jeg er ferdig på skolen 21.juni og er i Svergie hele neste uke. Åssen går det med 1.Juli da? uka før er oxo aktuelt. Må bare få snakka med en kammerat som har lappen :wink: (jeg har ikke sånn status enda :( )
Det var han du snakka med på våler Christian.Han heter oxo Christian :shock:

#9767  av Goose

helga 27-29 da?

#9782  av bose

Den helgen passer perfekt fra min side. Må bare fikse litt små-plokk med bilen først.

#9787  av jan-erik

Er det ikke bare å sette opp en Poll på de ulike datoene, så kan folk sette seg inn på de som passer, så ser vi hvilken dato som får best oppmøte. I tillegg går det jo ann å arrengere 2 slike i sommer med litt mellomrom.

#9793  av MR2turbo

Goose skrev:helga 27-29 da?
Passer bra for meg... :D

#9865  av mk1 black limited

Ber pent om juli, kommer hjem fra Skottland 30 juni...

#9889  av jumbo

For min del, ser det dårlig ut i slutten av juni / starten av juli. Nå kan jo jeg stikke opp og få herjet fra meg i og for seg når som helst, så jeg foreslår at det tas mest mulig hensyn til de som kommer lenger ifra enn meg...

Er du hjemme neste helg, Christian? (31/5-1/6)? Skal til Uvdal da, så jeg kunne jo tatt turen innom...

#9901  av Christian

Reiser nedover i dag jeg, må jo pleie frøkna litt og :wink:
Kan en av dere sette opp en poll, siden jeg ikke veit hvordan og ikke har tid akkurat nå :)
Det eneste som ikke går er 10-13 juli, da er det ett Mustangtreff som leier flyplassen.
"Det er bare amerikansk stål som duger", my ass!!!

#9934  av bose

En poll er laget.
 #10082  av daggy

Jeg kommer. Når som helst. Bare håper jeg har fått fixet fronten og sommerhjul innen den tid :shock: så jeg tør å vise meg....

Da kan dere få se hvordan en original mr2 ser ut, slik den så ut før dere gikk løs på de 8) mimre,mimre.

skulle nå gjerne modda litt jeg og, men dårlig med penger til overs til slikt foreløpig.

Du må nok bare ta velge en dato Christian. Er nok dessverre ikke mulig å få med alle uansett. Kanskje sette opp en finalepoll på de to mest populære og så ta den mest populære.

Og - de som skal kjøre fra Oslo - si i fra, så kjører vi kolonne :D