TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen nesten ferdig...NYE BILDER!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#100569  av Rolfis

MÃ¥ bare si at den bilen din ser helt utrolig bra ut!! :D

#100593  av celicat23

Goose skrev:de felgene du har der? hvaslags felger der det?

Bilen ble tøff den:)
8,5x19 SMC type "o" felger. 235/35 falken dekk.

#100632  av CelicaGT

Sweet ride!!!!
Ville vurdert å ikkje sette på vinga. Den blir sikkert rå med vinga, men synest den var CLEAN uten oxo.

#100667  av DannyBoy

Tror den blir tøffere med vinge jeg :wink:
Najs car! 2 thumbs up... :D

#100858  av celicat23

Sneak preview....
Vedlegg
rmm2.jpg
rmm2.jpg (31.34 kiB) Vist 327 ganger

#100869  av celicat23

Fikk mail fra ROD MILLEN i dag ang. at det ikke fulgte med noen skruer eller noe som helst med vingen. Fikk en kort beskjed om vingen var ment å monteres av ett verksted, og at det fulgte med skruer da de sendte den ut - så det var tydligvis ikke deres problem at det har falt ut underveis.

SKIKKELIG kunde service etter at du har betalt over 500 dollar for noe. Gidder ikke sende noen bolter og skruer engang.

Passformen suger også. På ene siden må jeg borre nytt hull for å få skrudd fast karbon plata til benet til vingen.

Siste gang jeg handler noe rod millen produkt :evil:

#100883  av kaimagne

Kjipt at de ikke gir deg full service... :(

Men jeg må si at nå ble jeg skikkelig i villrede om hva som blir penest - med eller uten vinge!

Skjønner godt at du sliter litt med hva du skal gjøre...men en ting kan du være sikker på - det blir skit-snyggt uansett hva du gjør! :D

#100891  av Kaizern

SÃ¥ lovende ut det der :lol:

#100897  av Erlend

celicat23 skrev:Fikk mail fra ROD MILLEN i dag ang. at det ikke fulgte med noen skruer eller noe som helst med vingen. Fikk en kort beskjed om vingen var ment å monteres av ett verksted, og at det fulgte med skruer da de sendte den ut - så det var tydligvis ikke deres problem at det har falt ut underveis.

SKIKKELIG kunde service etter at du har betalt over 500 dollar for noe. Gidder ikke sende noen bolter og skruer engang.

Passformen suger også. På ene siden må jeg borre nytt hull for å få skrudd fast karbon plata til benet til vingen.

Siste gang jeg handler noe rod millen produkt :evil:
Synd å høre! Drittservice når man betaler såpass ja, tror ikke de vil ha flere kunder jeg. Men kanskje dette er tegn når det gjelder å kjøre vingeløs? ;)

#101009  av celicat23

ROD MILLEN er vel en av de bedriftene som har blitt for store for å bry seg om små kunder som oss, i bitte små duste land langt vekk.

(MÃ¥ de brenne i h......)

Vinge. Vingeløs. Vinge. Vingeløs. Vinge. Vingeløs. Hm. Kanskje jeg skal gjøre som når jeg får meg dame? Drikke meg full, og se hva jeg ender opp med? :)

Så fort jeg har fått tilpasset vingen så den kan skrues på, så sender jeg den til lakkering. Når det er gjort vil den bli satt pent LØST på bilen, så skal jeg gå ca 500 runder rundt bilen, og se om jeg kan bli enig med meg selv om den skal skrues på eller ikke.

Uten vingen syns jeg det er litt for lite bak der. Og med vingen så syns jeg nesten det blir litt for mye bak der. Jaja...

Klarer jeg ikke bli enig med meg selv selger jeg bilen, dytter t-sport motor + kompressor i yaris verso'n og bygger sleeper av den!

Neida....Eller....?....Nei :-)

#101016  av grimfer

Hehe

morsomt å følge med på celicats kvaler her.

Regner med at vi i forumet blir kobla inn når du skal gifte deg/skilles/bli samboer/etc også! :lol:

Jeg synes fremdeles at bilen ser mye mer aggressiv og heftig ut uten vinge. Den har fine linjer og buer, samtidig som den er kantete.

Jeg er sikker på at om 10 år så kommer folk til å le av vår tids vingefetisjisme... hehe

#101023  av Goose

celicat23 skrev:ROD MILLEN er vel en av de bedriftene som har blitt for store for å bry seg om små kunder som oss, i bitte små duste land langt vekk.

(MÃ¥ de brenne i h......)

Vinge. Vingeløs. Vinge. Vingeløs. Vinge. Vingeløs. Hm. Kanskje jeg skal gjøre som når jeg får meg dame? Drikke meg full, og se hva jeg ender opp med? :)

Så fort jeg har fått tilpasset vingen så den kan skrues på, så sender jeg den til lakkering. Når det er gjort vil den bli satt pent LØST på bilen, så skal jeg gå ca 500 runder rundt bilen, og se om jeg kan bli enig med meg selv om den skal skrues på eller ikke.

Uten vingen syns jeg det er litt for lite bak der. Og med vingen så syns jeg nesten det blir litt for mye bak der. Jaja...

Klarer jeg ikke bli enig med meg selv selger jeg bilen, dytter t-sport motor + kompressor i yaris verso'n og bygger sleeper av den!

Neida....Eller....?....Nei :-)
Det ble bra detta.

Om du ikke blir enig med deg selv så kan du kjøpe US spec OEW Spoiler.
Dem er clean i utseende og ikke så stygge heller...
;)

#101031  av kennethx

Synes det så ganske bra ut bakfra, men skulle gjerne sett ett bilde forfra på skrå også :)

#101089  av kake

Nice bil!

Kjør på med vingen sier jeg, om den blir for stor, så kan du jo bare sette på en slik original-spoiler. Med det kitet du har på ser det ganske rart ut uten noe bak der, minner meg om noe tysk-stuk!

#101107  av lexusmann

Har skrytt 2 ganger, men må bare komme igjen: du har ikke bil, du har et smykke!!! Hadde fått NOEN lange blikk her rundt om ihvertfall!!!!

Altså, etter min mening er det bedre uten vinge enn den svære greia på bildet der....men det er meg, da....Kjenner en som har en blå t23 med en original toyota- vinge på....Syns det fint....