TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Tumpa-tumpa-tumpa-tump"

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#100622  av mr_2

Goose skrev:Du får mange po kulen med stor hammer og dekkene er gode som ny :lol: :roll:
Jeg kan tenke meg hvordan det ender...Enten så eksploderer dekket i tryne hans/hennes,eller så blir d vel hammeren *klask* i pannen? :D

#100644  av Goose

mr_2 skrev:
Goose skrev:Du får mange po kulen med stor hammer og dekkene er gode som ny :lol: :roll:
Jeg kan tenke meg hvordan det ender...Enten så eksploderer dekket i tryne hans/hennes,eller så blir d vel hammeren *klask* i pannen? :D
DEt skulel stå banke der.. men men alel skjønte.

Ja eksplosjon i trynne... hm... vet ikke, tanket virker litt kul. Aldri sett noen som får 2,5 bar i trynnet sånn på en gang :lol:

Nei da fra spø til alvor..

Dette kunen endt opp dramatisk om han ikek hadde stoppet.

#100702  av Johnny_Bravo

Var det fler en meg som ikke skjønte bæret av detta her?

#100721  av erling

Johnny_Bravo skrev:
Var det fler en meg som ikke skjønte bæret av detta her?
:mrgreen: Ja. :lol: :lol:

#100738  av chris

holy smoke! kjedelig å få sånne klumper på dekka ja. Er vel corden som har røket vil jeg tro.

#101645  av kake

Har fikset det samme selv :/ Ikke så stor, men kjører jeg mer så blir det nok lik størrelse på den. Antageligvis har det skjedd ved innkjøringa inn i garasjen, da det er en liten hump fra steinene og opp til betongen. Det er en tråd i dekket som har røket, det kan ikke fikses, og det blir bare værre. Ikke noe å kjøre fort med. Utrolig surt å måtte punge ut for 2 nye bakdekk av det kaliberet der, de hadde fint holdt 1 sesong til.
Vedlegg
dekk2.jpg
dekk2.jpg (64.52 kiB) Vist 2758 ganger
dekk1.jpg
dekk1.jpg (70.41 kiB) Vist 2760 ganger

#102320  av kake

Etter litt om og men med Eiker Motorshop så delte vi regninga, dvs nytt dekk til halv pris :) Fikk det på reklamasjon.

#103617  av Tor

Goose skrev:
mr_2 skrev:
DEt skulel stå banke der.. men men alel skjønte.

Ja eksplosjon i trynne... hm... vet ikke, tanket virker litt kul. Aldri sett noen som får 2,5 bar i trynnet sånn på en gang :lol:

Nei da fra spø til alvor..

Dette kunen endt opp dramatisk om han ikek hadde stoppet.
Jeg fikk 7 bars arbeidsluft trykk ned i lungene jeg ( i 1 sekund) :) Ikke spør hvordan det skjedde med sykehuset var neste stopp. De sa at jeg hadde flaks :P

#108399  av Mr.Maximuz

Med dekk type V (240km/h) burde jeg vel være safe?
Har kantkjørt litt på det ene, bør jeg være forsiktig å dra den til sperra?
skal snart til tyskland :!: :!: