TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DA...er endelig anlegget under bygging....

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#98264  av Plaathund

bara till årets modell :) här händer de mycket vill jag lova, hela bilen byggs om, slänger upp en tråd här någonstans :)

#100053  av KK-ma70

Alf??? nå er det bare 1mnd igjen til du skal være færdig... Klarer du det hær no da?

#100308  av chris

KK-ma70 skrev:Alf??? nå er det bare 1mnd igjen til du skal være færdig... Klarer du det hær no da?
Husk at i fjor ble han aldri ferdig, før utstyret ble plukka ut og man begynte på nytt :P *mobb mobb* :P

#101463  av @lpher

KK-ma70 skrev:Alf??? nå er det bare 1mnd igjen til du skal være færdig... Klarer du det hær no da?
Yepp :D Har bytta ut en del av "staben" nå...så nå skal du se det blir fart i sakene her :D

Ser ut til at jeg kommer til å benytte Plaathund's variant med å plassere targataket i baksetet gitt :D Eneste måten å få plass til 2 x 12" slik at de vil yte bra det :)

Vurderer foresten å putte inn ett Type RF sett bak også...da Power settet som står bak nå....har problemer med å henge med frontsettet :D

#101474  av GT_rider

Noen spesielle du sikter til? :wink: MÃ¥ hive opp noen skikkelige bilder av sluttresultatet :)

#101488  av @lpher

GT_rider skrev:Noen spesielle du sikter til? :wink:
Ah..tenkte selvfølgelig ikke på at det kunne missforstås :D Neida...det er ingen dere kjenner :D Eller...de av dere som skal på ACR i Juni vil få treffe prosjektansvarlig ihvertfall :D
GT_rider skrev: MÃ¥ hive opp noen skikkelige bilder av sluttresultatet :)
Will do :)

#101770  av @lpher

KK-ma70 skrev:Må komme å gi meg et spark bak også da, så jeg blir færdig :D
Bollocks! :D Ser ut som du har ting under kontroll du :D

#102442  av chris

@lpher skrev:
Skinnet bedrar ;)

#102488  av sindrejl

chris skrev:
@lpher skrev:
Skinnet bedrar ;)
hehe.. vet derimot en annen med ting under kontroll.. når kommer bilder av spillern da chris? ;)

#102559  av KK-ma70

Dær var en ting spilleren hans ikke kan... Ta bilder!! Må vell være det eneste også det. Var forbausende enkelt og montere. Når jeg så alt som var oppi den eska fikk jeg litt "noia" :D altfor masse ledninger :shock:

Tenkte å trå til med anlegget mitt i helgen som kommer, masse som må gjøres, så jeg blir vell ikke færdi.
Var litt heldig med tanke på materiell også, Fikk endel vareleveranser i uka som var, og dær var det masse embalasjeplater, 12mm MDF, 12mm sponplate... Masse til å lage kasser til forsterkerne og "gulvet" i bagasjerommet. Subbkassa er jo færdig med 19mm MDF og 20mm Lexan(plexiglass) i topp 8)
skal bli morsomt å få orden på alt der bak :D

Siden jeg hjalp Chris med anlegget hans, skal han få komme å gjøre det han er best til... SE PÅ :mrgreen:

#102613  av chris

sindrejl skrev:
chris skrev:
@lpher skrev: Bollocks! :D Ser ut som du har ting under kontroll du :D
Skinnet bedrar ;)
hehe.. vet derimot en annen med ting under kontroll.. når kommer bilder av spillern da chris? ;)
It's coming.. men du som skulle være fotograf stakk jo av etter 38 sekunder :P

#102897  av KK-ma70

Alf? orker ikke lese igjennom alt, men hvilen Headunit skal bruke? den du har eller blir det "inn-dash" LCD\CD\DVD?

#102916  av sindrejl

eh.. dere tar cresco på sjappa deres chris? se om jeg får igjennom en søknad der så jeg får råd til å kjøpe meg sub også.. har planer om å delta på brs ;P

#102972  av @lpher

KK-ma70 skrev:Alf? orker ikke lese igjennom alt, men hvilen Headunit skal bruke? den du har eller blir det "inn-dash" LCD\CD\DVD?
Her ikke bestemt meg enda... Men...det som er sikkert er at DXZ948 er på vei ut....kan jo ikke ha gammelt utstyr i bilen, now can i? :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9