TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#106186  av mr_2

sw20 skrev:
mr_2 skrev:Jeg har droppa orginalen for kjøttdeig og løk.Med litt ekstra ost oppå,er den absolutt bænkers :D
dollys bankers e den beste pizzaen uten tvil... med litt dollykrydder og cola....

mmmmmmmmm :D
Den er jeg enig i,men det var snakk om ferdigpizza :wink:

#106191  av chris

Fredrik skrev:
chris skrev:
Maverick skrev: Uhmmm.. 250 for å bli å stamgjest ihvertfall :)
1000 for veteran??
Bare 1000 for å bli veteran? hva er jeg da? :lol:
Gammal og utslitt, med altfor lite å gjøra på fritida :lol:
Fritida mi er veldig oppfylt den, men har vært her en stund vettu ;)

#106253  av _speedy

Hva skal folket i kveld da? Det blir Stage Dolls etter et fuktig vorspiel på meg.. 8)

#106254  av GT_rider

Fest en eller annen plass i byn visstnok.. Ikke helt sikker på hvor..lover ikke helt bra :? :?

#106284  av celicat23

Akkurat nå så kunne jeg tenkt meg at celica'n hadde vært solgt, så jeg faktisk hadde råd til å gå ut å drikke - istedenfor bare denne kjipe turen ut, uten penger, helt edru, som det blir nå :-/

#106287  av perchr

celicat23 skrev:Akkurat nå så kunne jeg tenkt meg at celica'n hadde vært solgt, så jeg faktisk hadde råd til å gå ut å drikke - istedenfor bare denne kjipe turen ut, uten penger, helt edru, som det blir nå :-/
:cry: :cry: :cry:

#106398  av lexusmann

celicat23 skrev:Akkurat nå så kunne jeg tenkt meg at celica'n hadde vært solgt, så jeg faktisk hadde råd til å gå ut å drikke - istedenfor bare denne kjipe turen ut, uten penger, helt edru, som det blir nå :-/
Sånn hadde jeg det på slutten da jeg hadde lex'n....OVERKJIPT!!! :?

#106404  av GT_rider

Kunne egentlig spart meg hele byturen... Ikke helt min omgangskrets liksom, men men..
Bedre enn å sitte hjemme :)

#106408  av sw20

føler for å ta opp vinge krangelen igjenn...............

Noen som ikkje syns denne celican kledde denne vingen....

greit nok at det ikkje e fint på mr2 mk2.. men det e fint på mange andre bila....

supra foreksempel.... alt med måte.. og den skal jo også passe formene på bilen.. men stor carbonvinge e fint.... med fin finisj... ikkje en 12oo korners aluvinge som e smalere en bilen... detblir for domt,,,
Vedlegg
album_pic.jpg
album_pic.jpg (62.65 kiB) Vist 1310 ganger

#106425  av celicat23

Den celica'n er, etter min mening, en av de absolutt fineste som er "bygd" av noen. Og vingen passer bra på den. En ekstra faktor som gjør at vingen passer bra til bilen, er at den vingen er laget av APR for celica'n. Er ikke noe universalt søppel som bare er skrudd på.

Nydelig bil. Bare så synd den ble total vrak i en ulykke.

#106430  av GT_rider

Den der er lekker ja. Men har ikke du sw20 tatt opp vingeproblematikken en annen plass her inne og?

#106452  av sw20

nei bare der e fant ut at e ville diskutere.. og her kan man jo si ka man vil...

synd den e dø den celican da... its a goodie.....

hadde ikkje vert like fin uten den vingen

#106459  av kake

Den var vanvittig rå! Men, lurer på hva han gjør på fartsdumpene... :roll: :wink:

#106464  av GT_rider

sw20 skrev:nei bare der e fant ut at e ville diskutere.. og her kan man jo si ka man vil...
Nei.. det var ikke det.. mente bare jeg hadde sett nesten samme problemstillinga en annen plass på forumet litt tidligere i dag..

Grei denne tråden her, i og med at man som sagt kan skrive nesten alt man vil, skriver nesten jeg, siden enkelte ting ikke har noe her å gjøre.

#106475  av mr_2

Jeg har tenkt meg en tur til Danmark i sommer..Noen som vet om noen sjapper hvor jeg kan handle noe snæks til bilen? 8)
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 1166