TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grillkveld i Moss/VÃ¥ler torsdag 19. mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #106756  av kaimagne

Hei hei! Jeg og ST182 har prata litt om å fikse en grillkveld i distriktet! Siden de fleste er fryktelig opptatte i helgene, prøver vi å få til en liten seanse en vanlig torsdagskveld!

Plassen vi har sett oss ut, er på Rødsbrua på kommunegrensa mellom Moss og Våler.
Sitat fra http://www.mossby.no/badestrender.phtml#35
Rødsbrua, riksvei 120
Vestvendt, velholdt gressplen med sand på matter ned mot vannet.
Fasiliteter: Toalett. Ingen stupemuligheter. Egen nedkjøringsrampe i vannet for handicappede.
Parkering: Mange p-plasser fra riksveien og inn til badeplassen.
Annet: Trafikken på riksveien reduserer idyllen.

Svinger av E6 ved Mosseporten, og kjører østover på rv 120 til du kommer til ei bru. Ca 4 km fra Mosseporten. Det går faktisk ikke an å kjøre feil...

Det blir ordna med stor grill, kjøpt inn grillkull og tennvæske, og så tar vi ting litt på sparket videre fremover.

Vi må selvsagt ta værforbehold, eventuelt kan jeg ta med partyteltet mitt hvis vi skal være vikinger!

Hvem blir med?

Følgende har signalisert at de kommer:
kaimagne
Johnny Bravo
ML
Neemi
GT4 CS
Lillegud
w-master
grimfer :?:
Sist redigert av kaimagne den 12 mai 2005 10:15, redigert 1 gang totalt.

#106767  av w-master

Hadde vært skøy dette.

Har to problemer før jeg kunne blitt med.
1. Jeg skal på jobb 23:00 (Jobber i horten)
2. Lønninga kommer ikke inn på konto før den 20'ende(Håper at den kommer på torsdagen i 4tia, men det kan kanskje fikses uansett)

Men hvis jeg disse punktene går i boks, så da er jeg med :wink:

#106772  av kaimagne

Hehe, du skal få pølse i brød av meg, hvis det er mat som er problemet! ;)

#106786  av Neemi

Sier seg vel selv at jeg stiller :D

Alltid med på gøy og morro.
Noen som har pølse til meg? :lol: :P

#106793  av GT4 CS

Jeg kommer selvfølgelig, noen som har brød til meg :lol:

#106914  av bose

Neemi : Du får spørre Firewalk om den pølsa da :roll:

Lillegud : DE blir hivd rett på grillen. sånn holdning er helt uakseptabel!! :P

#107110  av ST182

hmmm he....te :evil:
Føler meg skikkelig dust nå. Siden jeg ikke kan møte opp alikevel :(
Fikk forespørsel om å bli utleid til et svensk firma som jeg har vært utleid til tidligere i år. De ville leie meg inn i ca 3 uker med avreise tidlig onsdag 18.mai... Det værste er jo at det er på bursdagen til dama :?
Men da blir det jo ihverfall umulig for meg å være med å grille siden jeg befinner meg växjö i sverige den 19.mai. Hater når ting ikke går som planlagt... sorry folkens :oops:

Men har overtalt dama til å prøve å få bytta vakt på jobben slik at hun kan ta seg en tur og hilse på folket uansett da. :)

Kai Magne: sender du meg en PM?

Kenneth

#107131  av kaimagne

Må vel kunne slippe å bli hivd på grillen da, Lillegud. Tror ikke du skal være så redd for det. Neemi kommer sikkert som en reddende engel hvis noen prøver å hive deg i elva... (eller kanskje ikke?) ;)

ST182: Synd du måtte avgårde, men du får sende May Liss, regner med hun har bilen din mens du slækker'n i Sverige. Du må få henne til å regge seg her inne da!

Flere som kommer eller?

#107135  av egotrip

hmm kjipt at jeg ikke har fått meg jobb i lillestrøm området enda :( blir langt å kjøre fra hamar til moss for en grillkveld desverre :(

men blir nok med neste gang skal dere se :]

#107235  av Neemi

Det er vel litt dårlig holdning vel egotrip :P

Er da ikke såååå langt ned :D
Om du kommer nedover kan du få følge med meg og et par til fra Lillestrøm/Oslo og nedover.

#107239  av egotrip

hehe :p

ikke bare lengden som har no å si ;) tror saldoen viser den nette sum av 499,- og jeg får ikke lønn før 20. mai :p

Så er egentlig ikke lengden som er den største hindringen ;)

skulle gjerne vært med men må nok nesten ha det tilgode :]

skal på jobbintervju på Alnabru 18 mai da.. så kanskje jeg får meg jobb dernede snart :D

/E

#107251  av ST182

du får ihvertfall ta deg en tur når jeg skal ha hageparty senere i sommer ;) Blir å leie tappekran og kjøpe inn et par fat med øl, så griller vi å drekker til purken kommer å demper musikken ;) da er det klart for en tur på byen hehe Gjorde det samme i fjor sommer med stort hell..

kenneth

#107264  av grimfer

Jeg kommer kanskje. Men det kommer litt an på situasjonen på jobb, kan du si.

Det hadde vært moro å se dere live, folkens.