Goose: Takk for det, og "i likemåte".
Amund: Det har du rett i, en burde ligge på 3,76kg pr hk eller mindre, noe du etter ryktene jakter på
Morten: Den føles litt sprekere, mye stivere da alle støtdempere nå sitter skrudd i karosseriet uten noe gummidemping i mellom. Bakparten er mye stivere enn før, fremparten er jeg litt usikker på...Balansen fram\bak er ok etter litt eksprimentering med justering av demperene. Bremsene fungerer ok, men har prøvd bedre bremser, selv om jeg har Greenstuff klosser framme. Det skal sies at jeg ikke har hatt noen forstillingskontroll på den. Jeg har heller ikke noen gode sommerdekk da jeg bruker de orginale felgene fra sw20en(har vinterdekk bak). Fungerer alt uten store problemer på Rudskogen skal aw11en få et sett med nye hjul samt en time for forstillings-justering. Dette er bare hobby, så en får ta litt om gangen. Jeg har en lang liste med ting som skal gjøres, og mr2en står nok ikke øverst (ifølge min samboer)
Amund: Det har du rett i, en burde ligge på 3,76kg pr hk eller mindre, noe du etter ryktene jakter på

Morten: Den føles litt sprekere, mye stivere da alle støtdempere nå sitter skrudd i karosseriet uten noe gummidemping i mellom. Bakparten er mye stivere enn før, fremparten er jeg litt usikker på...Balansen fram\bak er ok etter litt eksprimentering med justering av demperene. Bremsene fungerer ok, men har prøvd bedre bremser, selv om jeg har Greenstuff klosser framme. Det skal sies at jeg ikke har hatt noen forstillingskontroll på den. Jeg har heller ikke noen gode sommerdekk da jeg bruker de orginale felgene fra sw20en(har vinterdekk bak). Fungerer alt uten store problemer på Rudskogen skal aw11en få et sett med nye hjul samt en time for forstillings-justering. Dette er bare hobby, så en får ta litt om gangen. Jeg har en lang liste med ting som skal gjøres, og mr2en står nok ikke øverst (ifølge min samboer)

Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.