TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108988  av FireWalk

Goose skrev:
mr_2 skrev:Oioioi!!Hva sier neemi til dette her?? :wink:
Skulle også spørre om dette... :lol:

Hvordan var assen til hu dama da?
Skal Neemi si noe på det da? hehe.. Nei det vites ikke da hun jo satt på den.. :P men kan spørre neste gang jeg er der... "Goose på TS-OGN forumet lurte på hvordan stumpen din tar seg ut på bilde... kan du ikke være så snill å reise deg opp og snu deg så jeg får tatt noen bilder? :lol:

#108999  av Goose

FireWalk skrev:
Goose skrev:
Skulle også spørre om dette... :lol:

Hvordan var assen til hu dama da?
Skal Neemi si noe på det da? hehe.. Nei det vites ikke da hun jo satt på den.. :P men kan spørre neste gang jeg er der... "Goose på TS-OGN forumet lurte på hvordan stumpen din tar seg ut på bilde... kan du ikke være så snill å reise deg opp og snu deg så jeg får tatt noen bilder? :lol:
8)

#109097  av bose

makan. ja hu bruker mindre sminke til vanlig.
Vedlegg
Bilde 43.jpg
Bilde 43.jpg (14.22 kiB) Vist 1437 ganger

#109103  av erling

bose skrev:makan. ja hu bruker mindre sminke til vanlig.
Enn du da? Bilde
:P

#109106  av GT_rider

8) Hmm...hva blir dommen her da folkens?? Rett over snittet? Pfff... må passe meg jeg, som faktisk ikke har dame i det heletatt :?
Jaja.. enda håp, verre for de som er så gamle at gåstolen er neste fremkomstmiddel :wink:

#109112  av Neemi

Det er vååååår :)

#109115  av Erlend

Synes hun var søt jeg bose! Good catch :) Så nå er du i gang med alle klisjeene... middag, blomster, sjokolade, kino og whatever :D

#109184  av grimfer

Pokker så glad for at jeg har dame... Se nedenfor.

Gratulerer er vel på sin plass.

#109185  av GT4 CS

Grattis så masse bose, endelig ordnet det seg :) Er det jeg alltid har sagt, for snille gutter ordner alt seg til slutt :)

#109188  av FireWalk

Erlend skrev:Synes hun var søt jeg bose! Good catch :) Så nå er du i gang med alle klisjeene... middag, blomster, sjokolade, kino og whatever :D
jepp, Bose: best du får deg en ekstrajobb nå skal du klare å betale alt dette her!

og husk at når du først har gitt dama noen gaver, f.eks blomster.. konfekt eller lignende, så forventes det at du fortsetter med dette. Det er en ond sirkel, dersom du gir gaver en uke og ikke neste uke, da er du ille ute.. for da tror hun at du ikke liker henne lenger, at du vil gjøre det slutt.. eller at hun ikke er bra nok.. eller at du har en elskerinne osv osv.. for det faktum at du ikke ga tilsvarende gave(r) uken etter er for jenter et tegn på at noe er galt!

Mange har gått i den myra der... til slutt ender du opp med å måtte gi gaver over evne, og før du vet ordet av det er du blakk og kan ikke lenger gi gaver.. og da blir du singel igjen 8)

#109202  av FireWalk

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278208

Er det fremdeles noen av dere BILISTER som mener de har en god grunn til IKKE å stemme FRP?....

Også snakker de andre om "Voldsom pengebruk" og at "dette har vi ikke råd til.. samtidig er oljefondet rekordhøyt, og det er 60.000.000 høyere overskudd i år enn året før... noe som budskjettet burde ta hensyn til.. noe det ikke gjør pr i dag, men dette sier de andre partiene ingenting om.. Veiene må jo utbedres før eller siden uansett...

De andre partiene vil ta det litt etter litt.. enden på visen er at når de om 100 år er ferdig å fornye hele veinettet er veinettet blitt skikkelig dårlig og ødelagt der de begynte for 100 år siden.. hvorfor ikke ta hele greia og få en bra infrastruktur først som sist? slik mange andre land har...

Når bare usle 1/4 av veiavgiften går til veiutbygging og vedlikehold så sier det seg jo selv at nå er det på tide at veinettet blir rustet SKIKKELIG opp!

Så enten for de gjør som hagen sier, og ruste opp veinettet nå og heller betale det det koster, eller så får de ta 100% av veiavgiften og faktisk BRUKE den på veier! Da hadde vi sluppet mange av disse frustrerende bomstasjonene også..

#109210  av Neemi

FireWalk skrev:
Erlend skrev:Synes hun var søt jeg bose! Good catch :) Så nå er du i gang med alle klisjeene... middag, blomster, sjokolade, kino og whatever :D
jepp, Bose: best du får deg en ekstrajobb nå skal du klare å betale alt dette her!

og husk at når du først har gitt dama noen gaver, f.eks blomster.. konfekt eller lignende, så forventes det at du fortsetter med dette. Det er en ond sirkel, dersom du gir gaver en uke og ikke neste uke, da er du ille ute.. for da tror hun at du ikke liker henne lenger, at du vil gjøre det slutt.. eller at hun ikke er bra nok.. eller at du har en elskerinne osv osv.. for det faktum at du ikke ga tilsvarende gave(r) uken etter er for jenter et tegn på at noe er galt!

Mange har gått i den myra der... til slutt ender du opp med å måtte gi gaver over evne, og før du vet ordet av det er du blakk og kan ikke lenger gi gaver.. og da blir du singel igjen 8)
Også så positiv da :shock: :shock:
Vær deg selv du Bose, du er en kjempegutt så er sikker på at hun er like glad i deg uansett jeg.

Lykke til!!

#109243  av bose

:) jo takk for alle gratulasjoner.. :) Penger er det dårlig med gitt... Har en tannlege regning her også har jeg fått no tull med bilen etter våler treffet..... Eksos,starter,og no elektrisk tull (lysa ville ikke altid på)

#109247  av conniew

FireWalk skrev:

Ja, er ikke vi jenter kompliserte? Er bare styr med oss, huff og huff. 8)
Bare la være å kjøpe masse gaver til henne, jenter som forlanger gaver og stæsj som koster penger, er ikke verdt det.
(er glad jeg ikke er gutt...)

#109262  av Goose

conniew skrev:
FireWalk skrev:

Ja, er ikke vi jenter kompliserte? Er bare styr med oss, huff og huff. 8)
Bare la være å kjøpe masse gaver til henne, jenter som forlanger gaver og stæsj som koster penger, er ikke verdt det.
(er glad jeg ikke er gutt...)
Dere jenter er så kompliserte "dyr" at man finner ikek riktige ordene for det. Men hva hadde vi gutta gjort uten dere? Uten å få kjeft, uten å få mas om at vi har for lite penger, uten å høre at dere har få få klær elelr sko i skapet, uten å fåkne på morran og ha en varm jente kropp ved siden av man kan bare legge seg til og føle hærligheten komme, uten kroppen deres som får oss gutta til å "stå" :lol:

Konklusjonen er at man kan ikke leve med dere men man kan ikke leve uten dere så det blir nok det andre valget.

Nei til alvord. Jeg mener selv at jenter fortjener mest respekt av alle. Altså uten dem ville verden være veldig trist og mørk. Selv om jenter maser en del, men det er en del av livs sykluset. Desuten det er de som skalper til slutt livet her i verden. Det er de som må slite 9mnd og der etter ha et helvetes førsel mens vi står spent med kamera og tar bilde r av det. Sikert mange som er uening med meg men jeg mener at man bør gjøre alt for at jenta skal føle seg bra i livet og i forholdet.
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 1166