Goose skrev:Skal Neemi si noe på det da? hehe.. Nei det vites ikke da hun jo satt på den..mr_2 skrev:Oioioi!!Hva sier neemi til dette her??Skulle også spørre om dette...![]()
Hvordan var assen til hu dama da?

- MR2 TURBO -
Goose skrev:Skal Neemi si noe på det da? hehe.. Nei det vites ikke da hun jo satt på den..mr_2 skrev:Oioioi!!Hva sier neemi til dette her??Skulle også spørre om dette...![]()
Hvordan var assen til hu dama da?
FireWalk skrev:Goose skrev:Skal Neemi si noe på det da? hehe.. Nei det vites ikke da hun jo satt på den..mr_2 skrev:Oioioi!!Hva sier neemi til dette her??Skulle også spørre om dette...![]()
Hvordan var assen til hu dama da?men kan spørre neste gang jeg er der... "Goose på TS-OGN forumet lurte på hvordan stumpen din tar seg ut på bilde... kan du ikke være så snill å reise deg opp og snu deg så jeg får tatt noen bilder?
bose skrev:makan. ja hu bruker mindre sminke til vanlig.Enn du da?
Erlend skrev:Synes hun var søt jeg bose! Good catchjepp, Bose: best du får deg en ekstrajobb nå skal du klare å betale alt dette her!Så nå er du i gang med alle klisjeene... middag, blomster, sjokolade, kino og whatever
FireWalk skrev:Også så positiv daErlend skrev:Synes hun var søt jeg bose! Good catchjepp, Bose: best du får deg en ekstrajobb nå skal du klare å betale alt dette her!Så nå er du i gang med alle klisjeene... middag, blomster, sjokolade, kino og whatever
og husk at når du først har gitt dama noen gaver, f.eks blomster.. konfekt eller lignende, så forventes det at du fortsetter med dette. Det er en ond sirkel, dersom du gir gaver en uke og ikke neste uke, da er du ille ute.. for da tror hun at du ikke liker henne lenger, at du vil gjøre det slutt.. eller at hun ikke er bra nok.. eller at du har en elskerinne osv osv.. for det faktum at du ikke ga tilsvarende gave(r) uken etter er for jenter et tegn på at noe er galt!
Mange har gått i den myra der... til slutt ender du opp med å måtte gi gaver over evne, og før du vet ordet av det er du blakk og kan ikke lenger gi gaver.. og da blir du singel igjen
FireWalk skrev:Ja, er ikke vi jenter kompliserte? Er bare styr med oss, huff og huff.Erlend skrev:Synes hun var søt jeg bose! Good catchjepp, Bose: best du får deg en ekstrajobb nå skal du klare å betale alt dette her!Så nå er du i gang med alle klisjeene... middag, blomster, sjokolade, kino og whatever
og husk at når du først har gitt dama noen gaver, f.eks blomster.. konfekt eller lignende, så forventes det at du fortsetter med dette. Det er en ond sirkel, dersom du gir gaver en uke og ikke neste uke, da er du ille ute.. for da tror hun at du ikke liker henne lenger, at du vil gjøre det slutt.. eller at hun ikke er bra nok.. eller at du har en elskerinne osv osv.. for det faktum at du ikke ga tilsvarende gave(r) uken etter er for jenter et tegn på at noe er galt!
Mange har gått i den myra der... til slutt ender du opp med å måtte gi gaver over evne, og før du vet ordet av det er du blakk og kan ikke lenger gi gaver.. og da blir du singel igjen
conniew skrev:Dere jenter er så kompliserte "dyr" at man finner ikek riktige ordene for det. Men hva hadde vi gutta gjort uten dere? Uten å få kjeft, uten å få mas om at vi har for lite penger, uten å høre at dere har få få klær elelr sko i skapet, uten å fåkne på morran og ha en varm jente kropp ved siden av man kan bare legge seg til og føle hærligheten komme, uten kroppen deres som får oss gutta til å "stå"FireWalk skrev:Ja, er ikke vi jenter kompliserte? Er bare styr med oss, huff og huff.Erlend skrev:Synes hun var søt jeg bose! Good catchjepp, Bose: best du får deg en ekstrajobb nå skal du klare å betale alt dette her!Så nå er du i gang med alle klisjeene... middag, blomster, sjokolade, kino og whatever
Mange har gått i den myra der... til slutt ender du opp med å måtte gi gaver over evne, og før du vet ordet av det er du blakk og kan ikke lenger gi gaver.. og da blir du singel igjen![]()
Bare la være å kjøpe masse gaver til henne, jenter som forlanger gaver og stæsj som koster penger, er ikke verdt det.
(er glad jeg ikke er gutt...)