TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dette sugte

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #111356  av celica_st205

Ikke kjør uten skilt foran på bilen..... Da blir du bare stoppa av politiet og de finner også ut at du har radarvarsler i bilen. Ikke bra ikke bra! Så blir du anmeldt og får et forelegg på mellom 5000 og 7500 :x :? :cry:
(tenk hva jeg heller kunne brukt pengene på :evil: )

#111375  av Dr.Ling

:shock:

Kondolerer.

#111421  av FireFox

ai. kjiper`n det gitt.. kondolerer

#111475  av cappuccino

hmm,,. ikke bra. men var vel ikke uten skilt du fikk bota for vel, er vel den radar varsleren.

ble stoppet uten front skilt høyere lys og blinklys. (hadde et lite uhell med min gamle bil kan man si :P ) men de hadde bare tengt å slippe meg avgårde, hvis det ikke hadde vært for den snut dama som var der å. fikk ikke noe bot men måtte bli tauet hjem :| var det flax tro eller er de så snille hele tia :D hehe

gjemmer du den ikke hvis du blir stoppet da ? eller tenkte du kanskje ikke på det akkurat da når du ble dratt inn av politiet :P
men funker den radarvarsleren bra eller ?

#111498  av jumbo

Urk, kjipe saker... glemte du å gjemme varsleren?

#111508  av celica_st205

Takk..
Var pga radarvarsleren ja
Den funker bra den, men ingen vits i å ha den. når den piper så er det for sent uansett. Jeg hadde d travelt med å ta ned vinduene fremme pga soting når eg blei stoppa.. så glemte helt ut radarvarsleren. masse å tenke på gitt

#111659  av jumbo

uff da :/

Kanskje et lite tegn når man begynner å ha ¤for¤ mange ting å gjemme når man blir vinket inn hehe

#111723  av Goose

Du kunne bare latt vinduer stå oppe..

I verste fall måtte du rive av filmen. Bedre det enn bot.

#111741  av celica_st205

Goose skrev:Du kunne bare latt vinduer stå oppe..

I verste fall måtte du rive av filmen. Bedre det enn bot.
har hørt at folk har fått bot også. de som stoppa meg va helt mongo. Sjekka felgene, dekkene. kjente litt på vinga, så på påtta... blææ!
eg anbefale ikje folk å ha radarvarsler uansett. koster rundt tusingen og funker ikke noe særlig bra. å blir du tatt, så masse i bot!
Så hvis noen vil sponse meg så tar jeg gjerne i mot penger :wink:

#111819  av Grøndis

noen som vet hva straffa er for å "bare" kjøre uten skilt foran a???

#111828  av celicagutten

bot. bror min fekk det sjøl om det låg i front vindue

#111858  av RumpShaker

Grøndis skrev:noen som vet hva straffa er for å "bare" kjøre uten skilt foran a???
Jepp! Sureste 1500,- jeg har betalt!

#111899  av jumbo

Vel, det er verdt 1500 en gang iblant for noen :D

#111921  av funkes

Anmeldelse OG forelegg? Dette henger ikke på geip :?:

Kjørte flere mnd i fjor uten skilt foran, gikk fint det :) Men så er det dette med å møte på feil politfolk også :?

#111924  av celica_st205

Grøndis skrev:noen som vet hva straffa er for å "bare" kjøre uten skilt foran a???
Politiet sa at det va 2000 kroner i bot når di stoppa meg.