Jeg har nå fått en kjøper på bilen min. Så fort den nå blir solgt, så har jeg hatt planer om 2 biler. Enten en MR2 turbo eller en Supra 93mod N/A.
Jeg kommer nok til å gå for MR2.
Så er det en Mr2 93 turbo jeg har fått tak i som er så og si rett og slett helt strøken!
Eneste problemet mitt er at jeg er redd jeg ikke får til å få den orginal så den går igjennom her i Norge. Personen som eier bilen er fra forumet i Usa og er veldig ærlig angående bilen. Så hvis det er noen som vet om det blir noe problem for meg å få den orginal for å gå igjennom i Norge så hadde det vært fint om dere kunne gitt meg svar.
(Han har alt orginalt til bilen unntatt downpipen)
Her er mods som er gjort:
- AEM Engine Management Unit + Wideband UEGO O2 (Speed Density Conversion)
- CT26 turbo was rebuilt by "Innovative Turbo" with 54mm trim and 12 degree clipped
- Greddy Power Extreme Exhaust,
- Aussie 3" Downpipe,
- Sparco Intercooler with Spal fan, (with Turbonetics T-bolt Clamps),
- AEM Tru-time Adjustable Cam Gears,
- HKS Head Gasket,
- Fidanza Lightened Flywheel.
- Blitz SBC-ID, Blitz Powermetor-ID,
- Omari Boost Gauge(stock location),
- Pioneer DEH-P8400MP Head Unit
- BRAND NEW 3S-GTE Engine (6100 miles) chassi har gått 91000miles)
(jeg får også med en CT20B turbo med et lite tilegg i pris.)
Jeg kommer nok til å gå for MR2.
Så er det en Mr2 93 turbo jeg har fått tak i som er så og si rett og slett helt strøken!
Eneste problemet mitt er at jeg er redd jeg ikke får til å få den orginal så den går igjennom her i Norge. Personen som eier bilen er fra forumet i Usa og er veldig ærlig angående bilen. Så hvis det er noen som vet om det blir noe problem for meg å få den orginal for å gå igjennom i Norge så hadde det vært fint om dere kunne gitt meg svar.
(Han har alt orginalt til bilen unntatt downpipen)
Her er mods som er gjort:
- AEM Engine Management Unit + Wideband UEGO O2 (Speed Density Conversion)
- CT26 turbo was rebuilt by "Innovative Turbo" with 54mm trim and 12 degree clipped
- Greddy Power Extreme Exhaust,
- Aussie 3" Downpipe,
- Sparco Intercooler with Spal fan, (with Turbonetics T-bolt Clamps),
- AEM Tru-time Adjustable Cam Gears,
- HKS Head Gasket,
- Fidanza Lightened Flywheel.
- Blitz SBC-ID, Blitz Powermetor-ID,
- Omari Boost Gauge(stock location),
- Pioneer DEH-P8400MP Head Unit
- BRAND NEW 3S-GTE Engine (6100 miles) chassi har gått 91000miles)
(jeg får også med en CT20B turbo med et lite tilegg i pris.)
Sist redigert av AeZ_ den 01 jun 2005 08:23, redigert 1 gang totalt.
Avensis 1.8 2010 mod
VW golf 1.6 2000 mod
Corolla 1.3 1997
VW golf 1.6 2000 mod
Corolla 1.3 1997