densortecelicaen skrev:hvilken dato blir det daaa??? hehe.. komme en tur jeg og da..Hører visse rykter om at du hadde fått skrapet opp lakken og knekt vingen???drammen er jo ikke langt..
FireFox skrev:uff... ja stemmer forsåvidt det.. sprekk i carbonvingen å bulket ned i festene.. får bare håpe jeg får det igjen før tirsdag da.. sendt luka til opprettnig og lakk serru.. samt vingen til en carbonstøper.. kjedlig azz.. skjønner ikke helt hva som er vitsen liksom.. men men..densortecelicaen skrev:hvilken dato blir det daaa??? hehe.. komme en tur jeg og da..Hører visse rykter om at du hadde fått skrapet opp lakken og knekt vingen???drammen er jo ikke langt..
densortecelicaen skrev:Jævlig surt det der assaFireFox skrev:uff... ja stemmer forsåvidt det.. sprekk i carbonvingen å bulket ned i festene.. får bare håpe jeg får det igjen før tirsdag da.. sendt luka til opprettnig og lakk serru.. samt vingen til en carbonstøper.. kjedlig azz.. skjønner ikke helt hva som er vitsen liksom.. men men..densortecelicaen skrev:hvilken dato blir det daaa??? hehe.. komme en tur jeg og da..Hører visse rykter om at du hadde fått skrapet opp lakken og knekt vingen???drammen er jo ikke langt..
Goose skrev:Faen... mandag selvsagt!!!!Hihi, nå suser du fælt