TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• har bestilt me litt bling ting.. hehe

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#112463  av tojo

:D Minner om http://www.speedhut.com !!!! der får du skiver med km/t :D i tillegg kan du costom lage skivene etter eget ønske!
Ja dem leverer El-Glo også! :wink:

#112466  av Master

...og de koster 10 ganger så mye som de på ebay ;)

#112519  av kake

Master skrev:...og de koster 10 ganger så mye som de på ebay ;)
Kvaliteten på de fra speedhut er fortreffelig :) Såklart de koster litt ekstra, men det går jo ikke ann å ha MPH som hoved-visning spør du meg :) Har lest på mr2oc at de ebay-skivene ikke har like god kvalitet, og så må det jo være dritt og måtte skru opp halve interiøret igjen for å få bytta noe som har dårlig kvalitet ?

#112523  av Master

kake skrev:
Master skrev:...og de koster 10 ganger så mye som de på ebay ;)
Kvaliteten på de fra speedhut er fortreffelig :) Såklart de koster litt ekstra, men det går jo ikke ann å ha MPH som hoved-visning spør du meg :) Har lest på mr2oc at de ebay-skivene ikke har like god kvalitet, og så må det jo være dritt og måtte skru opp halve interiøret igjen for å få bytta noe som har dårlig kvalitet ?
Vel, jeg som har en US mr2 turbo med mph og miles-teller synes det blir greit å ha mph som hovedvisning. Dessuten så hadde jeg ingen problemer med de skivene jeg hadde på gti'en (de funka fint i det lille året jeg hadde den) samt at nå har jeg fått et nytt sett og de fungerer utmerket de også. Så koster de jo ca 60 kr... Å demontere dashbordet for å komme til skivene tok meg ca 10 minutter ;)

#112538  av perchr

de speedoskivene blir kjempefine i allefall, nettopp montert slik på bila mi.. ble kjempe bra :D

#112924  av Ace

Hvor kobla dere strøm til instrumentpanelet ?

Skulle bare teste å kjørte på med 12v spenning , men fikk ikke noe liv i de .... begynner å lure litt på om den transformator thingy på invertern er butt :twisted: ed men skal få testet det ordentlig i morra

#114671  av sw20

da var front lysa komt på... kjempe bra lys....

bilde bilde bilde.. 8)
Vedlegg
DSCN2032.JPG
DSCN2032.JPG (80.16 kiB) Vist 180 ganger
DSCN2031.JPG
DSCN2031.JPG (47.66 kiB) Vist 456 ganger
DSCN2027.JPG
DSCN2027.JPG (73.49 kiB) Vist 175 ganger

#114737  av Mr.Maximuz

nice de tåkelysa..det er de på nærbildet? stilig med moderne optikk..

#114745  av Master

Mr.Maximuz skrev:nice de tåkelysa..det er de på nærbildet? stilig med moderne optikk..
han har kjøpt nye hovedlys (vippelyktene)...

#114766  av Dr.Ling

Har Masters gamle GTI, og vil bare skrive under på at rev.glow-skivene fra Ebay funker helt fint enda. Tok meg et par dager å venne meg til å se på KPH innerst og ikke på MPH, så det var jo et slit......... :wink:

Ble pen bil forresten SW20! Blir mange somre til jeg får min like gjennomført.

#115043  av BrennaRacing

sw20 skrev:da var front lysa komt på... kjempe bra lys....

bilde bilde bilde.. 8)
Nais bil ja :D Er familien din litt toyota-frelst eller?? :D

#115051  av sw20

ehhh ja... pappa har hatt 16 toyotabiler...

den kvite carina e en e faktisk min...

resten av slekta har foresten også toyota...

jobber foresten på toyota karoseriverksted.

og onkel e delelagersjef på toyota i ålesund..

søskenbarnet mitt har ein drit rå celica t18 med slike hovudys og dimond cut blinkers!

#115052  av BrennaRacing

:D det er sånn d skal være d :D

#115563  av The Doctor

Helt personlig så synes jeg de Hvite orginal lysa er finere dimond cut lysa.. Men for all del det er jo bare min mening..

Bilen din er iallefall drit fet!!

#115710  av Master

Tror ikke han har fått på diamond-blinkerne enda.... ser ikke sånn ut på bildene