TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• banetreff 5 juli rudsk. sportsvognklubben

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#116281  av Anders gullstein

Den dagen er satt av ja :)

#116286  av MR2WideBody

Hvordan er det med priser? Må være medlem av NSK??

#116324  av jan-erik

MR2WideBody skrev:Hvordan er det med priser? Må være medlem av NSK??
600,- for ikke medlemmer, og 400,- for medlemmer. Du må ikke være medlem, men om det dukker om veeeldig mange biler så har NSK medlemmer fortrinnsrett. Se også http://www.sportsvogn.no for flere detaljer, da noen ting er ulikt fra andre som arrangerer banekjøringer, og som det er viktig å få med seg.

Er selv med å arrangerer denne dagen, så da snakkes vi sikkert. Tror ikke det blir så veldig mye kjøring på meg, men kan jo hende jeg hiver meg utpå noen runder.

#116371  av CelicaTurbo

gratis for besøkende ser det ut til?

#116376  av Magne

Blir noe i det dyreste laget for min del da ser det ut til....

#116422  av jan-erik

CelicaTurbo skrev:gratis for besøkende ser det ut til?
Ja

#116702  av 2fastgt4

og jeg får holde meg på jobben :cry:

mulig jeg kjører på gatebil isteden. :twisted:

#116728  av mk1 black limited

Ah, kom igjen, folkens! Det er gratis adgang for de som bare vil se på, og det dukker alltid opp masse spennende biler! Kan også love en duell mellom 2 stk MR2 mk1 med R-dekk (Inge Mauseth og undertegnede) utpå banen, skulle ikke forundre meg om Anders melder seg på i striden også...;-)

Også blir det selvfølgelig knallvær... :twisted:

#117286  av Anders gullstein

Med deg og Inge med R.dekk må jeg kjøre som Gud selv om jeg skal klare å henge på tror jeg nok :wink: . Men prøve å henge på, det kan jeg love 8)

NSK er alltid veldig gode til å holde regnvær unna treffene sine :wink:

Kan også garantere ryddigere kjøring på banen enn gatebil. Ingen bønder som kommer med en gammel 240 som bare er der for å kjøre kødd, så sjansene for at bilen er like hel etter kjøringa er noe større. Morsomt å se på kjøringa på gatebil, men da trives jeg bedre på den andre siden av betongveggen :roll:

#117543  av mk1 black limited

Penværet er i boks (i hvert fall i følge metereologene!), 24 grader og sooool!

3 MK1, 1 MK2 Turbo og 1 MK3 (dvs. MR2) kommer - kommer du? :-)

#117552  av CelicaTurbo

jeg kommer ihvertfall innom for å titte en stund og ta noen bilder men 600,- har jeg ikke lyst til å bruke. Det blir nå i det minste mye fint å se på og meget bra at det er gratis :D

#117589  av MR2WideBody

Detter en tur innom imorra jeg og hvis jeg ikke må jobbe overtid i tigerstaden, har spurt om tidlig fri så da kommer jeg nok sammens med frøkna. Men det blir ikke noe kjøring på meg heller, må få lagt om gummien på 17¨ som ligger på verkstedet først. Men vi ses nok imorra

#117597  av mk1 black limited

Hyggelig å hilse på dere i det minste! ;-)

#117617  av Apsis

Oj, det var i dag det jo!
Og jeg som hadde tenkt å spørre deg om å sitte på innover Celicaturbo (kjenner deg ikke, men vi bor iallefall på samme sted :P)