TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av stereo i MR2

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#11752  av Mr2 Mk2

Vet ikke om du har sett dette her Amund,men en ide til plassering Av sub. :roll:
Vedlegg
meget festelig..
meget festelig..
18794_1_full.jpg (25.84 kiB) Vist 5127 ganger

#11756  av Mr2 Mk2

vet ikke om du er klar over det :? men bare for å få klarhet i det,dte er en mr2.

#11757  av bose

Jeg trodde barkruta var til å se igjenom jeg. Men lyd blir det iaffal. :wink:

#11759  av Mr2 Mk2

8) :x
Vedlegg
og så interiør til skrekk og advarsel.
og så interiør til skrekk og advarsel.
21087_4_full.jpg (26.02 kiB) Vist 5115 ganger
enda et med høytalerne...
enda et med høytalerne...
18794_3_full.jpg (21.46 kiB) Vist 5115 ganger

#11761  av erling

Flytta denne diskusjonen til en ny tråd jeg. Ikke småtam når man har det der elementet til å kakke i bakhodet. :D Det burde jo være NOK bass ihvertfall..

Noen som har litt bilder av egne innstallasjoner? Jeg har fått litt pop-anlegg i det siste, skal få tatt litt bilder en dag. :)

#11764  av Bjørni

FY #"¤%"¤# for en dash...jeg grimmes...
:wink:

#11766  av Mr2 Mk2

:roll:
Vedlegg
21087_5_full.jpg
21087_5_full.jpg (19.53 kiB) Vist 5096 ganger

#11770  av chris

Det der var stygt ass... æsj..

Men at de sub'ene var i mr2, trodde jeg ikke. Må være farlig både for ører og nakke det der :P Lurer på hvordan det ser ut utenfra i bakruta :P

#11793  av Mr2 Mk2

forøvrig samme seter min bror har i sin mk1(den på bildet er også mk1).
Men nå får vil snart bilder av ditt opplegg Amund? 8)

#11795  av bose

ER det noen som vet om noen råere 6X9" enn de nye JBL Deacade? Skal nøye meg med 6x9 i dørene men de må være skikkeliog bra. SKal seff ha en god forsterker oxo.

#11797  av Mr2 Mk2

har 2 BOSS 6x9 350w....

#11809  av Speeder

tror neppe de BOSs høytalerne er bedere enn de fra JBL...

Har ikke vurdert et bra frontset da, 6,5" hvis du velger noe i høy prisklasse får du mye rått i 6,5", Fokal har noe av det bedere innen frontsett, men det er jo såklart mange andre produsenter også...
En annen fordel er jo at du får diskanten mere i ørehøyde, mye av diskanden blir borte når den står nede ved bena dine og spiller.

#11810  av @lpher

bose skrev:ER det noen som vet om noen råere 6X9" enn de nye JBL Deacade? Skal nøye meg med 6x9 i dørene men de må være skikkeliog bra. SKal seff ha en god forsterker oxo.
De fleste 6x9 sett som koster mer en 1000-lappen spiller bedre enn JBL Decade, MEN...om de spiller like høyt er en annen sak :D

@lpher
Som ikke er spesielt imponert over JBL Decade lydegenskaper.

#11811  av @lpher

Speeder skrev:tror neppe de BOSs høytalerne er bedere enn de fra JBL...
Enig...men skal du ha budget-lyd så får du mye for penga med Boss :)
Speeder skrev: Har ikke vurdert et bra frontset da, 6,5" hvis du velger noe i høy prisklasse får du mye rått i 6,5", Fokal har noe av det bedere innen frontsett, men det er jo såklart mange andre produsenter også...
En annen fordel er jo at du får diskanten mere i ørehøyde, mye av diskanden blir borte når den står nede ved bena dine og spiller.
Enig, så enig..lite som slår et godt montert 6,5" komponent sett...
Men Focal? ....Franske høytalere? hmm :D

@lpher