TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • "sportsbil eiere"?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #11737  av Ivar
 
Det er ingenting som heter "sportsbil eiere", men "sportsbileiere" derimot.
Jeg synes "sportsbilentusiaster" hadde vært mer dekkende.

Ref: "Eiergruppe for Toyota sportsbil eiere."

 #11738  av Ivar
 
"All form for reklame fra firma eller reklame for andre ikke-personlige nett-steder poster her."

Det skal såklart være "ikkepersonlige" og "nettsteder".
For øvrig er det ingenting som heter "ikkepersonlige" (eller "ikke-personlige" for den saks skyld.)

Ordet er nok heller "upersonlige".

 #11739  av Ivar
 
Jeg forbeholder meg retten til å ha skrivefeil i postene mine. ;)

 #11741  av Amund
 
:lol:
:wink:

 #11744  av chris
 
Tror jeg logga på norskundervisninga på skolen jeg gitt..

 #11775  av Ivar
 
Oh.. og "generelt" -- ikke "generellt".

En ting er skrivefeil i poster, men en annen ting er hvordan ting ser ut på hovedsiden og i forumnavnene. Dette er tross alt Owners Group Norway. Da bør det være litt seriøst.

 #11780  av henningl
 
tipper over halvparten av andre norske tilsvarende nettsteder har vesentlig mer feil en dette..

jeg ville lagt energien min i noe annet enn å klage på et par skrivefeil ihvertfall :lol:

Hvem som har gjort deg ekspert i rettskriving forresten? Er faktisk uenig i et par av rettelsene dine jeg...

 #11781  av chris
 
Ja.. dette ble for dumt, spør du meg.. hva med å låse denne tråden? :)

 #11796  av erling
 
Ivar skrev: En ting er skrivefeil i poster, men en annen ting er hvordan ting ser ut på hovedsiden og i forumnavnene. Dette er tross alt Owners Group Norway. Da bør det være litt seriøst.
Uffja, dette var fæle greier.. :roll: Spikker fliser så busta fyker? Men nå har det seg slik at Webmaster har reist bort på ferie, jeg synes vi kan pause denne diskusjonen til sjefen er tilbake, hvis dette er noe han føler er verd å snakke om. :)