TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt KYB AGX

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #119109  av Dalan
 
Endelig lå pakken min fra USA på bordet hjemme når jeg kom hjem fra jobb! :)
Dette skal bli snop, skal prøve å ta bilder underveis hvis det er noen andre som føler seg litt usikre på demperskifte.. :)

Bra timing, fikk nye 92+ dempermansjetter og bremseklosser fra Toyota i dag, og etter hjulstillingskontroll på torsdag blir det bare velstand! :D
Vedlegg
Bremseklosser foran og dempermansjetter (92+ kortere 'bumpstop')
Bremseklosser foran og dempermansjetter (92+ kortere 'bumpstop')
Photo-0184.jpg (93.21 kiB) Vist 1194 ganger
KYB AGX fra Kuruma Motoring
KYB AGX fra Kuruma Motoring
Photo-0183.jpg (79.76 kiB) Vist 1189 ganger

 #119187  av Dalan
 
Har fått montert bak nå, glemte å kjøpe nye lagre til toppfestet på demperen, så tar foran i morgen :)
Kjører på noen fæle ballongdekk type 55 profil bak enda, men merket at det var stiivt og satt som fa... ja :D
Gleder meg til å få på foran, og satt på ordentlige dekk bak 8)
I will post pics

 #119224  av ADHD:-)))
 
Hri eg tenkt eg sku si att du kan GLEDE deg!!!:-)
For eg har nett fått montert slike dempere fremme for eg hadde bak fra før men de er en GOD grun eg sier til folk som spørr meg omm vordan min MR2 er og kjøre??? Da sier eg de er som og kjøre ein GOKART bare de att de er SJILTER og fult låveligt og kjøre!!!:-)
Du vil bli MEGET overaska nor du skal eksperimentere med forsjellige innstillinger på demperene!!!:-)

 #119395  av Dalan
 
NÃ¥ er jeg drit lei gamle biler :evil:
Fastrustne bolter og muttere meg i ræ...

Men det er da fremgang da, tar siste siden i morgen.. :D

Gleder meg som en unge til å prøve "ny bil" :D

 #119677  av sleeper
 
hvor kjøpte du de og hvor mye betalte du?

 #119692  av sw20
 
gjorde samme jobben for ei lita stund sida....

bilen blir konge å kjøre på stille 2 og neste på grensa til det exstreme på stille 4......

 #119701  av Dalan
 
sleeper skrev:hvor kjøpte du de og hvor mye betalte du?
Kuruma Motoring på Ebay, tok ca. to uker fra jeg betalte til jeg fikk de, mye pga jeg måtte betale med Bidpay som tok fire fem dager og norsk postgang.. :shock:
Skrev ned verdien på pakken også :)
Ca. 3300 kom det på tilsammen

 #119703  av Dalan
 
sw20 skrev:gjorde samme jobben for ei lita stund sida....

bilen blir konge å kjøre på stille 2 og neste på grensa til det exstreme på stille 4......
Har fått prøvd den littegrann på 2 rundtom nå, og dæven så mye bedre den er å kjøre, helt konge til dagligdags kjøring! :D
Var litt uheldig med bytte av lagrene i toppfestet foran, så har masse klunkelyder på ujevn vei som jeg må få fiksa, så har ikke gidda prøvd den no særlig enda.
Gleder meg til å få på de nye sommerdekkene bak og få prøvd den på 3 og 4 :twisted: :twisted: