TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem kan importere supra til meg?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #120710  av andre 1

Er det ikke veldig dumt å henge ut en bedrift på et åpent forum på den måten 94 celica gt4!!!!! om du mener at det ikke ville være smart av sindreij å bruke dem hvorfor ikke bare sende ham en priv mail istedenfor å skrike det ut her :evil:

#120711  av sindrejl

iallefall off topic da jeg må ha ferdig registrert anyway :)

#120765  av 94CelicaGT

TurboKnut skrev:Ang RX7'n så fikk vel han beskjed om at det var mer en banebil enn en bil som burde være på gata lenge før han kjøpte den????? -tror nå jeg da....

Hvem er de andre ???
etter som jeg har hørt ville han ha skilter på bilen da han kjøpte den..noe som ser dårlig ut.. kostbart hvertfall da den ikke var i forsvarlig stand..

sitat teknisk sjef på biltilsynet: "er ikke første gang en bil fra japanauto har slitt teknisk på en kontroll"

Det var det han sa..Og vedkommende godkjenner ombygde/spesielle biler jevnlig så han er ikke den typiske bilTrangsyn-ansatt..grunn til at han nevnte det var at jeg var inne og godkjente en annen 92 RX-7 selv hvor dette ble nevnt fra Hans side..

#120768  av JTM

Jeg var i februar og saa paa den samme rx7'en, og da sa de at den mest sannsynlig ikke lot seg registrere..
hvorfor skulle dem "lyve" i dette tilfellet da? de har sikkert nevnt de tingene som maa byttes for aa faa den godkjent, men de vil aldrig gaa god for at utslipp og alt slikt er ok, -tror naa jeg..

#120770  av 94CelicaGT

samme RX-7`n ? er ikke nevnt hvilken RX-7 dette er snakk om da men..

#120778  av TurboKnut

Det er den svarte med glassfiberpanseret - som alltid har vært en "ikke registrerbar" bil, bl.a pga den høye effekten den har.
Dessuten så er det nok en av de første (3) bilene som overhodet har vært til kontroll hos biltilsynet..... :wink:

De to andre har jeg registrert for JapanAuto uten problemer, samt at en Supra har blitt registrert i Sverige....

#121027  av bigwheels

TurboKnut skrev:Det er den svarte med glassfiberpanseret - som alltid har vært en "ikke registrerbar" bil, bl.a pga den høye effekten den har.
Dessuten så er det nok en av de første (3) bilene som overhodet har vært til kontroll hos biltilsynet..... :wink:

De to andre har jeg registrert for JapanAuto uten problemer, samt at en Supra har blitt registrert i Sverige....
jeg har selv settpå/prøvd den overnevnte bil.hva som har blitt sagt og og ikke om bilen vet ikke jeg,alle har vel sine versoner.
men bilen var "godt brukt" og den var ombygt til singelturbo og kjørte med 1,3 i ladetrykk,men bilen gikk ikke bedre enn en tilnermet original bil.
prisen var jo grei i hvis man kunne fortalt hva det var av spec på bilen,men ingen på japan auto kunne svare på hva som var gjort med den aktuelle bilen,og DET er for dårlig når men skal selge en vare.

just my 5 cents

#121044  av TurboKnut

bigwheels skrev:
men bilen var "godt brukt"og kjørte med 1,3 i ladetrykk,
prisen var jo grei i hvis man kunne fortalt hva det var av spec på bilen,men ingen på japan auto kunne svare på hva som var gjort med den aktuelle bilen,og DET er for dårlig når men skal selge en vare.

just my 5 cents
Enig !

#121049  av JTM

saavidt jeg vet har japanauto hatt bare en ordentlig grom rx7.. :?:
 #121454  av TMTT

Hei !

Jeg ordner dette, 96 modell SZ-R, 65000 km. , 6 trinns manuell selges ferdig registrert kr 235 000,-. Pen og original bil. :D :D

Leveringsklar Narvik, sept./okt. (er sendt fra Japan,,)

#123159  av ekkoj

Poster denne her istedenfor å lage en ny tråd jeg..

http://www.autotrader.com/fyc/vdp.jsp?c ... =10#vdptop

Synes den var billig, lurte på om det var en scam, men han har jo oppgitt VIN-nummer og greier...?

#123175  av @lpher

ekkoj skrev:Poster denne her istedenfor å lage en ny tråd jeg..

http://www.autotrader.com/fyc/vdp.jsp?c ... =10#vdptop

Synes den var billig, lurte på om det var en scam, men han har jo oppgitt VIN-nummer og greier...?
Billig og billig... :D Du ser det er en NA? :)

EDIT: Men det så ut som ett veldig kurant eksemplar da :) Facelift og gode greier jo :D

#123220  av ekkoj

@lpher skrev:
Billig og billig... :D Du ser det er en NA? :)

EDIT: Men det så ut som ett veldig kurant eksemplar da :) Facelift og gode greier jo :D
Ja, så det manglet snurre der ja.

Men den var ganske rimelig i forhold til mye annet som var til salgs på autotrader... mange 93/94 til over 35k...

Men det er kanskje så stor forskjell i pris på NA og TT ?

Hvor i US lønner det seg å hente bil forresten? Østkysten?

#123232  av @lpher

ekkoj skrev: Ja, så det manglet snurre der ja.

Men den var ganske rimelig i forhold til mye annet som var til salgs på autotrader...
Nahh....de fleste NA'ene ligger vel i det landskapet der vel? :)
ekkoj skrev: mange 93/94 til over 35k...

Men det er kanskje så stor forskjell i pris på NA og TT ?
Yepp :D Men....35 er drøyt da :D
ekkoj skrev: Hvor i US lønner det seg å hente bil forresten? Østkysten?
Beats me :)