TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet Skedsmohallen 20 August, klokka 21,00

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #122867  av BrennaRacing

Noen som skal??

#122870  av Neemi

Ja :D

#122872  av Biggen

Hmmm...... ikke helt umulig nei. Kankje bilen er ferdig oxo...... :shock: :lol:

#122883  av BrennaRacing

Høres bra ut :D
Begynner å bli en stund siden jeg var på Streetmeet forrige gang...Tror faktisk det var Metro senteret....Så dette blir første treffet med Mr2 :D

#123056  av donk2k

jeg kommer med mr2 mk1, hvis den ikke er solgt.

#123254  av 2fastgt4

intresant sted å ha det hvis politiet dukker opp slik som på metro.
en vei ut en politibil med 2 man som på pur faen ilegger mangelapper for de mest tullete ting :?

men jeg kommer lell :lol:

#123267  av celicat23

2fastgt4 skrev:intresant sted å ha det hvis politiet dukker opp slik som på metro.
en vei ut en politibil med 2 man som på pur faen ilegger mangelapper for de mest tullete ting :?

men jeg kommer lell :lol:
Mens streetmeet var på metro, så kjørte det minst 2 sivil biler rundt i området og eskorterte modifiserte biler i tur og orden ned på biltilsynet i lillestrøm. Nå er biltilsynet i lillestrøm blitt flyttet til jessheim, men det skulle vel ikke akkurat forundre meg om de åpner opp igjen akkurat denne kvelden.

Ran, voldtekt, innbrudd, og sånne uskyldige forbrytelser som ikke går utover noen skjønner jeg at de ned prioriterer fremfor å ta disse fæle ungdommene som har felger som stikker 1cm utenfor skjermen. Helt riktig bruk av midler fra politiet sin side.

Blir å kjøre yaris den dagen der.

#123274  av BrennaRacing

Politiet er helt udugelige når det gjelder prioriteringer...

Men skal staten tjene spenn, så gjør jo politiet noe riktig når de prioriterer å ta oss i stede for voldtektsmenn ol...Man får jo nesten strengere straff for å kjøre på rødt lys enn man gjør hvis man raner en person jo...

Er flau over å bo i Norge :oops: ...Kan tenke meg at alle andre land ler av oss når de ser hvordan regler vi har her...Møkkaland :evil:

#123276  av donk2k

Helt enig. Rart ikke flere er kriminelle.. Det lønner seg jo faktisk i dette landet. Var i kontakt med politiet en gang ang. en bil som ble rappet utenfor butikken jeg jobbet i. De så på ovrvåkingsfilmen og kjente igjen mannen med en gang. Han var en kjenning av dem og gjorde visst sånt hele tiden. De skulle ta seg en tur å prate med han iløpet av dagen, mens ex-bileier ble stående å lure på hva han skulle ta seg til.
Hvorfor sitter ikke folk som han derre biltyven inne???????? Han dreiv jo med det hele tiden jo..... Merkelig system dette her åltså.

#123284  av BrennaRacing

Ja, Helt utrolig...

Fattern var i kontakt med purken for en stund siden, for noen hadde brekt opp to av spilleautomatene hans å stjålet masse spenn...Så han anmeldte dette til politiet. Tror det var 3 eller 4 personer som var vitnet til innbruddet....

En uke etterpå fikk fatters et brev der det sto at saken var henlagt...Å da hadde de ikke en gang ringt noen av vitnene...Udugelige folk...De hadde no mye viktigere å foreta seg enn å avhøre de vitnene...

Mye bedre å plassere den ene halvparten av politistyrken på metrosenteret for å passe på rånerene, å den andre halvparten utenfor den amerikanske ambassaden for å se etter noen som skal terrorisere ambassaden, 4 år etter 9/11....

Heia Norge