TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sw20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #122896  av aneriks

hva synes dere egentlig om dette kittet?? jeg synes det er ganske kult egentlig,liker egentlig vippe lyktene på mr2`en men er jo kult med noe som ikke alle har, noen som har sett en mr2 med sånn styling i norge?
Vedlegg
phoenix-f1.jpg
phoenix-f1.jpg (56.5 kiB) Vist 1760 ganger
PHOINIX-FRONT-2.jpg
PHOINIX-FRONT-2.jpg (30.58 kiB) Vist 1759 ganger

#122897  av DannyBoy

Jeg synes ikke det var pent :roll:

#122910  av mr.two

Ingen med hele kit'et i Norge så langt nei..... :roll: Er en camelon Mk2 turbo fra Ski området som har SPL ( phoenix ) sideskjørt..ser bra ut !

Kit'et er forøvrig helt rått..

#122916  av Foe

syns heller ikke dem var no fine, alt for store og firkantete..
er mye penere med lowrise og avlange firkantede lykter inni

#122933  av GT_rider

lyktene ser ikke ut i måneskinn, for firkanta i forhold til resten av bilen. De minner meg om en annen coupe, tror det er fiat som har den, ikke spes pen den heller :roll:

#122963  av Mr2Nyter'n;p

Æsj og føsj! Måtte alle som eier Mr2 og drømmer om det kit'et komme seg ut fra rusen/sinnstilstanden som gjør at det der ser pent ut :!: :shock:

Man ser nå hvor forskjellige mennesker virkelig kan bli :wink:

#122965  av aneriks

hehe.. regnet med mange negative komentarer :) dama har så lyst og kjøpe seg en mr2 med det kittet

#122967  av Mr2Nyter'n;p

Forstår enda ikke og vil aldri forstå hvorfor folk vil ha Mr2 som ikke ser ut som Mr2 lenger.. Hvorfor ikke bare kjøpe en bil der man er fornøyd med de originale linjene?

#122969  av Grøndis

Synes ikke fronten var no pen nei, men side skjørta var jo fine :wink:

#122986  av jumbo

Kunne vært ok med andre lykter og uten aluvinge... men urk

#122995  av BrennaRacing

Sideskjørtene var pene....Syns de lyktene var helt forferdelige...Minnet meg litt om fronten på Mk3 (no offence folkens)

Syns hele fronten så alt for "glad" ut med de lyktene å den fangern....

Er forresten helt enig med Mr2nytern: Skjønner meg ikke på folk som bygger om mr2 til ferrari å sånn...Når man kjøper en bil så burde man jo like utseende. Å ikke gjøre alt for at den ikke skal ligne på den bilen man kjøpte :D

#123008  av mr.two

For det er jo sinnsykt kult å gjøre som alle andre....da får du virkelig en bil som skiller seg ut...Greit mr2 er fin å se på orginal, men hva er galt med å ta vekk noen av linjene til bilen ? Og hva er så sinnsykt spesielt med disse mye omtalte linjene ? Det dere sier er alt annet en orginalt er stygt. Er vel galt av meg da å tenke at å bygge noe som ingen andre har, gå litt andre veier, gjøre dine egne ting..at det er bra ? Dere er jo fryktelig kjedelige. Med noen unntak har jo alle som har stylet sin mr2 her på forumet erebuni kit'et..no offence, men går jo ann å gjøre noe annet også..dette er ikke det eneste kit'et som ser bra ut på en Mr2. Og hva som er pent og stygt er helt individuelt, men her inne virker det som det er en felles oppfattelse av at det er KUN orignalt som er godt nok.

#123009  av BrennaRacing

Selvfølgelig....Smaken er som baken. Men i denne posten så spurte Aneriks hva vi syntes om kittet, å vi svarte på det...

Jeg mente ikke at jeg syns det kittet ødela de orginale linjene på Mr2....Jeg snakket om den Mr2en som ble bygget om til en Ferrari F40 (eller hva det var)...Det er vel ikke så mange som vil at bilen sin skal være dønn orginal...Men JEG ser ikke vitsen med å bygge en bil om det det ugjennkjennelige...

Alle har forskjellige smak, og godt er det :D

#123040  av Mr2Nyter'n;p

Synes dere får gjøre hva dere vil jeg, men i mine øyne kjører man allerede en sjelden/unik bil når man kjører MR2.. Litt ekstra på bilen gjør seg jo, men det finnes grenser for hvor mye man skal forandre en bil før det blir smør på flesk... Og det å kjøre en Mr2 uten å se linjene i bilen sin.. Det er trist :wink:

#123044  av aneriks

mr.two skrev:For det er jo sinnsykt kult å gjøre som alle andre....da får du virkelig en bil som skiller seg ut...Greit mr2 er fin å se på orginal, men hva er galt med å ta vekk noen av linjene til bilen ? Og hva er så sinnsykt spesielt med disse mye omtalte linjene ? Det dere sier er alt annet en orginalt er stygt. Er vel galt av meg da å tenke at å bygge noe som ingen andre har, gå litt andre veier, gjøre dine egne ting..at det er bra ? Dere er jo fryktelig kjedelige. Med noen unntak har jo alle som har stylet sin mr2 her på forumet erebuni kit'et..no offence, men går jo ann å gjøre noe annet også..dette er ikke det eneste kit'et som ser bra ut på en Mr2. Og hva som er pent og stygt er helt individuelt, men her inne virker det som det er en felles oppfattelse av at det er KUN orignalt som er godt nok.
er enig med deg egentlig er gøy med noe ikke alle har, men som sagt smak og behag :)