TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SPL-prosjekt, nær 150dB-grensa!

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#123479  av @lpher

gt4cs skrev:Styr unna Rockford.
...og hvorfor det om jeg tørr spørre?

#123480  av gt4cs

rockford i dBdrag... har vel aldri gjort det noe bra?!?!!
SS og DD tåler mye mer juling

#123535  av @lpher

gt4cs skrev:rockford i dBdrag... har vel aldri gjort det noe bra?!?!!
Hihi :D ..og hvilken sten har så herren sovet under de siste 25 åra da!? :D Var jo RF som oppfant sub i bil slik vi kjenner det i dag jo :D

#123557  av gt4cs

@lpher skrev:
gt4cs skrev:rockford i dBdrag... har vel aldri gjort det noe bra?!?!!
Hihi :D ..og hvilken sten har så herren sovet under de siste 25 åra da!? :D Var jo RF som oppfant sub i bil slik vi kjenner det i dag jo :D
også? hvilke rekorder innen dBdrag har de å vise til? :lol:

#123572  av @lpher

gt4cs skrev: også? hvilke rekorder innen dBdrag har de å vise til? :lol:
Tror ikke det er så mange andre som har gjort like mye på denne fronten som RF har oppgjennom tia nei :D

Her er kort-utgaven av lista :D
http://www.rockfordfosgate.co.za/rf2004 ... e/rise.htm

#123632  av gt4cs

@lpher skrev:
gt4cs skrev: også? hvilke rekorder innen dBdrag har de å vise til? :lol:
Tror ikke det er så mange andre som har gjort like mye på denne fronten som RF har oppgjennom tia nei :D

Her er kort-utgaven av lista :D
http://www.rockfordfosgate.co.za/rf2004 ... e/rise.htm
opp gjennom tiden? hva er intressant med det da?? det er nå tiden som gjelder. og nå så når ikke rockford opp i dB-drag. selv du må vel kunne innse det?

#123702  av @lpher

gt4cs skrev:
opp gjennom tiden? hva er intressant med det da?? det er nå tiden som gjelder. og nå så når ikke rockford opp i dB-drag. selv du må vel kunne innse det?
Skjønner at du prøver å hause opp stemninga...for enhver pris...men akkura den typen ting har vi andre forum til :D Men du får ha trangsyntheta de ifred for meg ihvertfall :) Synes du mumla noe så kjekt om at vi skulle holde oss on-topic tidligere i tråden? Kanskje det beste om du gjør det selv også da? :)

#123715  av gt4cs

gjør det jeg.. snakker om de produktene han var intressert i, forteller om mine egene erfaringer og forteller han hva jeg mener han bør holde seg unna.. vet ikke hvem som gikk off-topic jeg

#123716  av gt4cs

@lpher skrev: Men du får ha trangsyntheta de ifred for meg ihvertfall
lol.. kom fra rett kjeft

#123724  av larsst185

gt4cs:problemet med deg er at du har en helt annen tone enn andre i måten du formulerer deg på her inne.Oppfattes vertfall hos meg som å prøve å føkke opp stemninga og det er vel helt unødvendig... :wink:

#123726  av @lpher

gt4cs skrev:
@lpher skrev: Men du får ha trangsyntheta de ifred for meg ihvertfall
lol.. kom fra rett kjeft
Vennligst send meg en PM om noe er uklart...så slipper vi å ødelegge denne tråden mer enn nødvendig...ok? :)

#123831  av toyota_mr2

alpine er bra med lydkvalitet åg trøk jeg :D har en 12" i mr2en min de trker ganske bra de :D

#123896  av chris

Denna tråden ble så teit, at jeg orker ikke svare heller.. (utenom dette svaret jeg skriver nå), og legger denne tråden død for min del..... :?

#123905  av angrykid

Greit nok diskusjonen ble litt fucka, og tråden litt fucka, men gt4 er inne på endel ting her, som jeg pr i dag ikke klarer å se noe bra svar på.

Og det er jo det faktum at han stiller spørsmål til resultater RF har å vise til i senere tid på DB drag.

Og ingen av de RF fantastene vi har her inne har klart å gitt oss noe fullgodt svar på hvor bra RF gjør det i drag.

Greit nok, jeg skal ikke argumentere på om dem leverer god lyd eller ikke, det er ikke det som er spørsmålet i denne diskusjonen. Så vidt meg bekjent er DBdrag om å gjøre å få mest mulig lyd/vibrasjon i bilen, og da er det vel ikke nødvendigivs RF gjør det så sinnsykt bra i akkurat den kategorien?

Korriger meg om jeg har feil, men jeg er nå en smule enig med gt4 her, faktisk.|

#123911  av gt4cs

angrykid skrev:Greit nok diskusjonen ble litt fucka, og tråden litt fucka, men gt4 er inne på endel ting her, som jeg pr i dag ikke klarer å se noe bra svar på.

Og det er jo det faktum at han stiller spørsmål til resultater RF har å vise til i senere tid på DB drag.

Og ingen av de RF fantastene vi har her inne har klart å gitt oss noe fullgodt svar på hvor bra RF gjør det i drag.

Greit nok, jeg skal ikke argumentere på om dem leverer god lyd eller ikke, det er ikke det som er spørsmålet i denne diskusjonen. Så vidt meg bekjent er DBdrag om å gjøre å få mest mulig lyd/vibrasjon i bilen, og da er det vel ikke nødvendigivs RF gjør det så sinnsykt bra i akkurat den kategorien?

Korriger meg om jeg har feil, men jeg er nå en smule enig med gt4 her, faktisk.|
takk :D :D