Spør du meg.

Neemi skrev:Du er og blir tvilsom du...grimfer skrev:Den beste forkosten på senga, er den du ikke trenger stå opp for å servere.
Spør du meg.
Morrabrød til frokost!![]()
FireWalk skrev:Jaha, men først morrabrød som bygger opp appetiten..og så frokost på senga....lovely...Neemi skrev:Du er og blir tvilsom du...grimfer skrev:Den beste forkosten på senga, er den du ikke trenger stå opp for å servere.
Spør du meg.
Morrabrød til frokost!![]()
har aldri matlyst om mårran jeg.. tar som regel iallefall en time før jeg er våken nok til å ta til meg mat...
celicat23 skrev:Tenk hvor bra det hadde vært hvis mc donalds kunne tilby vekking? Sende en av de søte små akkurat-lovlig-nok-til-å-gjøre-fæle-ting med jentene bak disken hjem til deg. Bli vekt av ei sånn som sitter på sengekanten og sier med søteste stemmen "Nå må du våkne", og bretter frem sin akkurat-nylig-utviklet ferske pupp for deg å leke og prate med. Og så...Big Mac. Pupp og big mac, breakfast of champions.....akkurat-nylig-utviklet fersk pupp for deg å leke og prate med.....????? Prater du med en pupp...hva sier du da????
Lilli skrev:Gå se på noen spebarn som får pupp. Se det glade uttrykket i annsiktet deres, og hør koselydene. Tror jeg stort sett ser akkurat sånn ut når jeg får en pupp å leke med. Pupp er driiiiit kult!!!celicat23 skrev:Tenk hvor bra det hadde vært hvis mc donalds kunne tilby vekking? Sende en av de søte små akkurat-lovlig-nok-til-å-gjøre-fæle-ting med jentene bak disken hjem til deg. Bli vekt av ei sånn som sitter på sengekanten og sier med søteste stemmen "Nå må du våkne", og bretter frem sin akkurat-nylig-utviklet ferske pupp for deg å leke og prate med. Og så...Big Mac. Pupp og big mac, breakfast of champions.....akkurat-nylig-utviklet fersk pupp for deg å leke og prate med.....????? Prater du med en pupp...hva sier du da????Come to daddy....
celicat23 skrev:Tror ikke det er puppen i seg selv som får babyer til å se så fornøyd ut og lage koselyder....Lilli skrev:Gå se på noen spebarn som får pupp. Se det glade uttrykket i annsiktet deres, og hør koselydene. Tror jeg stort sett ser akkurat sånn ut når jeg får en pupp å leke med. Pupp er driiiiit kult!!!celicat23 skrev:Tenk hvor bra det hadde vært hvis mc donalds kunne tilby vekking? Sende en av de søte små akkurat-lovlig-nok-til-å-gjøre-fæle-ting med jentene bak disken hjem til deg. Bli vekt av ei sånn som sitter på sengekanten og sier med søteste stemmen "Nå må du våkne", og bretter frem sin akkurat-nylig-utviklet ferske pupp for deg å leke og prate med. Og så...Big Mac. Pupp og big mac, breakfast of champions.....akkurat-nylig-utviklet fersk pupp for deg å leke og prate med.....????? Prater du med en pupp...hva sier du da????Come to daddy....