TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Igjensparkling av antennehull

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #130965  av lasse
 
Etter å ha fått kjøpt høyre sidestykke til spoileren av Johnny Bravo på forumet her, kjøpte jeg sparkel og lakk i dag.
Akkurat kommet hjem fra lakkboksen (garasjen til fatter'n), og tenkte jeg skulle dele resultatet med dere, er ganske fornøyd, litt kornete noen steder, men det tror jeg jevner seg med litt fin rubbing...
Vedlegg
resultatet, ved siden av den boblete gamle...
resultatet, ved siden av den boblete gamle...
Bilde 031.jpg (227.05 kiB) Vist 1333 ganger
slipt ned ja
slipt ned ja
Bilde 023.jpg (104.74 kiB) Vist 1316 ganger
lagt på sparkel
lagt på sparkel
Bilde 029.jpg (98.44 kiB) Vist 1318 ganger

 #130967  av Sven
 
Nice :shock:
Hvor har du antenne nå?

 #130968  av lasse
 
Den var kjapp gitt, har lagt en antenne i bakfangeren (rettere sagt stripset fast i det skjoldet foran eksosen), fungerer overraskende bra, like bra om ikke bedre enn radiobil antenna :lol:

 #130970  av Dalan
 
Ooh, nice! Antenna mi virker ikke og den har en knekk så den står litt oppe hele tiden, dette så ut som fint helgearbeid.. 8)

 #130973  av Sven
 
Bare en vanlig piskantenne eller?

 #130981  av lasse
 
Vanlig antenne ja, kjøpte en på biltema :oops: med ledning for 80,- spenn, absolutt hvert alle penga :D

 #130987  av Sven
 
Tror nok jeg skal gjøre det samme selv, er ikke særlig pen den antenna. Også går den ut bare spilleren står på, selv om jeg hører på cd :?

 #131064  av chris
 
Sven skrev:Tror nok jeg skal gjøre det samme selv, er ikke særlig pen den antenna. Også går den ut bare spilleren står på, selv om jeg hører på cd :?
Akkurat DET kan du ordne med en liten bryter på styrestrøm-ledninga som går fra spiller til antenna :)

 #131089  av Sven
 
Ja, men... skal jo strengt tatt ikke være nødvendig det da.
Er jo ikke pen uansett om den er ute eller inne.
Bort med den :evil:

 #131138  av lasse
 
Jepp, vekk med'n!
Ødelegger veldig på en ellers nydelig bil :D