TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig klar for sesongen..litt div fix etter en humpete vÃ¥r

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#118753  av B_Quist

Møtte på deg ved parkeringen til rudskogen i helga..Nice bil :wink:

#124261  av Speeder

Gratulerer med forside og stor artikkeli i MAX POWER :!:

Fet Bil.

#124318  av CelicaTurbo

ah, det var den bilen ja? Lurte på det gitt men da gratulerer jeg også med forsiden på bladet! :D

#124329  av Zepticon

Nice Ride! 8)
Gratulerer med forsiden...

#124368  av Speeder

CelicaTurbo skrev:ah, det var den bilen ja? :D
Samme dekor, samme felger, samme bosted... Får da håpe det ikke går flere slike biler i vikersund :lol:

#124434  av Hyperion

Finfin artikkel i Max ja. Knall bil også :) Kjente igjen bilen med en gang når jeg så forsiden!

#124607  av FireFox

Meget pen bil ja 8) rått å komme i max power da :)

#124957  av densortecelicaen

hei alle.. :) :) det er meg ja.. kjempegøy.. han ringte meg i februar eller noe espen skogen (redaktøren) lurte på om jeg ville være med i ett bilblad.. jeg sa jo såklart ja.. hehe.. etterhvert viste det seg jo faktisk å være ett nytt norsk maxpower blad.. har bare ikke villet fortelle det til noen... kan bli litt sånn "skrytete" :roll: ikke at jeg fikk lov å si det haller da.. å ellers tusen hjertelig for komplementene.. :) hyggelig å høre.. :)
 #125639  av densortecelicaen

Da er alt klargjort med de som kan hjelpe meg for utvidelses planene i vinter.. :) og røper følgende.. :

-justerbart kw senkesett ! tha lower tha better.. ;)
-xenon
-Costom breddere dvs. skjermutbyggere i carbonfiber.. !!!
-lsd dørhengsler(lambo style)!!!
-costom spacere ca 5 CM!!! :twisted:
-bygges nytt eksos fra motor 8 :wink:
-styling av motorrommet crom og carbon og blått.. (nos ??? muligens. :twisted: )
-lappet den gamle veilside fangeren og gjort den lavere breiere og mere rampete. :) forresten snart ferdig med det faktisk.. :)

tror dette vil være med på og gjøre den ennå mere unik.. :)

#125642  av CelicaTurbo

jøss ja, det høres virkelig ut som det blir en brutal bil :D

#125689  av sw20

konge artikkel i max ja... heldig gris....

#126102  av densortecelicaen

CelicaTurbo skrev:jøss ja, det høres virkelig ut som det blir en brutal bil :D

tja.. prøve så godt jeg kan da.. hehe.. tror nok det blir litt brutalt når jeg en gang blir ferdig.. gruer meg egentlig litt til å få på det kw settet men.. mister jo litt av komforen liksom.. men det kan vel hende kjøregleden måler seg opp med det.. hihi.. :twisted:

#131571  av Toy2

Er`u redd for komforen?? he he
Har ikke du kjørt Volvo da?? i min 240 tid lå nå ALT på putene :lol: kan jo ikke bli værre å vi har jo så mange fine intern veier hær oppe?? så gled deg... :wink: Godt vi har alternativt transport middel på går`n.. he he he

Bilen blir RÃ… ingen tvil...

#134812  av densortecelicaen

Da var jeg på vei.. !! :twisted: dette tror jeg blir sjef når den blir lågere og breiere.. :twisted:
Vedlegg
P7030012.JPG
P7030012.JPG (88.55 kiB) Vist 2157 ganger
P7030007.JPG
P7030007.JPG (94.42 kiB) Vist 2161 ganger