TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#135907  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Høres ut som en plan.. Vi trenger så mange vi kan igrunn.. Busemenn og hjørnedjevler vanker jo som kjent rundt i natten... :P

#135908  av Mr2Nyter'n;p

Oi.. Jeg er veteran, men kun 22... Wow :D

#135944  av FireFox

For å gi en tilbakemelding på telefonen så fungerer den veldig bra.
tror ikke det blir mere nokia vaffal :)

#135973  av Hyperion

HEEEEEEEELG om to timer... sudderuttantei... Blir stas det! Cola, film, world of warcraft, gtfour, gokart, pizza og kanskje kjerringa er gavmild ;)

God helg alle sammen! Dere skal da?

#135980  av mr_2

holy crap :shock:
denne tråden har økt med 6 sider på de 2 dagene jeg har vært offline :lol:
Anyways,Var på Hinna lakkering idag og henta hjem 1 stk.nylakkert støtfanger+1 stk. nylakkert vinge :D :D :D
Og effektanlegget er på vei ifra drammen..Regner med å ha det på mandag!
Livet er herlig dere :lol: GOOOOD HEEELG!!!!!!! 8)

#136005  av Mr2Nyter'n;p

Jeg sier noe bare for å si noe, det er jo faktisk litt gøy. Det er sånn at sånn som sånne ballonger og sånn svever rundt i atmosfærens øverste lag, må vi passe på.. Spesielt når vi flyr med vw bobler. Har dere hatt mach 3 og kræsjet ballong med boble før? Nei.. Tror jeg er den eneste. Det svir faktisk. En dag når alle mister det siste av håp om forsoning i adams-eple regionen vil man glemme alt om trynet. Trynet spør du?
Jeg snakker trynet som forfølger oss hver dag overalt i hver situasjon vi er dumme nok til å falle inn i. På hva faller vi? Trynet. Vel, over til businessen igjen. Trynet er det du ser hver dag når du våkner.. Det du føler du bærer under en emosjonell burka. Hadde alle vist sine rettmessige tryner, ville verden vært et lettere sted å eksistere i. MEN... Vi ville også vært skremmende uattraktive. Vis meg den personen som bærer sitt dagen derpå tryne med eleganse som grenser til pur perfeksjon.. Vis meg! I dare u! Uansett.. I går fikk jeg en gulvplanke i foten, det gjør litt vondt og det hadde en effekt på min potens.. Man får litt uryddige tanker når man blir angrepet av et stykke stykke treverk større enn ens egen manndom.

Kan vi ikke bare glemme relativitets-teorier og blåøyde griselabber?

Takk for oppmerksomheten, medmennesker... 8)

#136022  av Dalan

Ah, en uke ferie! :D
Deilig å få orden på tenninga på bilen nå, gått som en dass siste uka..
Spant gjennom hver sving oppover bygda her, moro å ha bil som går freskt igjen :D

#136101  av celicat23

ENDELIG har jeg BRUK for denne offtopic tråden:

Vil si "HEI" til hun blonde jenta som satt i en hvit ford sierra, på motorveien mellom alnabru og furuset rundt 22:00-22:15 i kveld. Hun som pekte, og ut ifra kroppsspråket hetset hvite yaris verso'n jeg kjørte. Jeg vil si deg 2 ting (som ville vært vanskelig å rulle ned vindu på motorveien og skrike):

1. Jeg kan kjøpe 15 slitene hvite sierra for samme prisen yaris'en kostet.
2. Dette er andre bilen min: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 57&start=0

Så neste gang du ser meg, så er det min tur til å le av deg.

(Nei, jeg vet hun ikke er her og kommer sikkert aldrig til å se dette -- men det føles bare så bra å få det ut på en eller annen måte)

#136121  av Andreazz

celicat23 skrev:ENDELIG har jeg BRUK for denne offtopic tråden:

Vil si "HEI" til hun blonde jenta som satt i en hvit ford sierra, på motorveien mellom alnabru og furuset rundt 22:00-22:15 i kveld. Hun som pekte, og ut ifra kroppsspråket hetset hvite yaris verso'n jeg kjørte. Jeg vil si deg 2 ting (som ville vært vanskelig å rulle ned vindu på motorveien og skrike):

2. Dette er andre bilen min: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 57&start=0

(Nei, jeg vet hun ikke er her og kommer sikkert aldrig til å se dette -- men det føles bare så bra å få det ut på en eller annen måte)
Noe av det samme skjedde med meg en gang. Jeg og en kompis hadde vert på IKEA å kjøpt nå møbler, dette hvar på en Onsdag og som dere her fra Stavanger området vet så er det såkalt "rånetreff" på kvelden da. Så vi rulla inn der med Sierraen min (hvit stv) med tilhenger og full pakke.
Vi kjørte opp og stoppet ved noen andre kjent folk, da kom den en raring med en "fet" E30 320 med sota ruter og kappa-fjærer bort til meg og sa at slikt nå hvar ikke noe særlig å komme med på et rånetreff der alle de tøffe folka holder til.

Jeg så til han at jeg hadde enda en bil, men den hvar ikke noe tess å hente møbler med så derfor kjørte jeg Forden..
Han spurte hvordan bil jeg hadde og svarte bare at jeg hadde en gammel Toyota stående, han bare så rart på meg og gikk bort :)
Jeg og de som viste av min "gammle- toyota" sto bare å gliste..

Og en ting til: Ikke mobb hvite sierraer! beste bilen jeg har hatt, faktisk mer driftsikker en Supraen.. Hehe :lol:

#136132  av Blueman

celicat23 skrev:ENDELIG har jeg BRUK for denne offtopic tråden:

Hehe, hørtes litt trasig ut ja :lol:

#136143  av celicat23

Blueman skrev: Hehe, hørtes litt trasig ut ja :lol:
Hehe. Ble bare så J-Æ-V-E-L-I-G irritert :-)

#136183  av Dalan

Andreazz skrev:Han spurte hvordan bil jeg hadde og svarte bare at jeg hadde en gammel Toyota stående
Det pleier jeg også å si om det er noen som spør hva slags bil jeg kjører
"Gammal Toyota" svarer jeg da ;)
De ser som regel rare ut og sier "Ã…h..." da :mrgreen:

#136190  av Apsis

ADHD:-))) skrev:Hei!:-)
Vorfor blir de postet så FÅ påster eller tråder her på klubbsidene fra Kl:03.00 til 07.00???:-)
Jeg pleier å ta meg en tur innom etter jeg er ferdig med å spille World of Warcraft :D Dette pleier å være mellom 02.30 og 03.30 uavhengig av når jeg har forelesninger dagen etterpå.
Er ikke alltid besøket resulterer i en Post, men jeg er i det minste innom ;)

#136211  av Gjertsen

Får vel bare si i dag og som jeg sa i går!

HER BLIR DET LIV.... RAI RAI!!!

Spriten, damene,festen er klar. bare å starte å drekke... :D wee..
drekka på i dag og folkens... hepp
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 1168