TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#141048  av ADHD:-)))

Hei!
Å GOD mårgen!!!:-) til dere som nettt har våkna:-)
Vel sitter her å leser på forsjelige tråder for å få tiden til å gå for kl:09.00 skal eg å FAR til Haugesun på jule innkjøping!!!:-)
Å nor eg leste ein tråd her så såg eg att eg har blitt en STAMJEST
Ã… de stemer JO!!!:-)
For den stue PCen eg har har bare vert av når de har vert strømbrudd å sålenge eg er våken så sifter eg bare kanal mellom parabolen å PCen på TVen min så leser eg de meste som blir skreve her å lærer mye å morer meg mye i alt de som blir skreve her!!!:-)
Så dere får ha ein GOD dag!!!:-)

#141051  av jonny on the spot

yey lørdag... fortsatt god helg:)

#141055  av GT_rider

Lørdag og garasjerydding :wink:
Det trengs :? virkelig :lol:

#141224  av Rallar

fy faen er ikke noe spesielt artig å våkne til modern som roper herregud husveggen brenner :? å man springer opp å ser husveggen i fyr å flamme.

Bilde: http://i4.photobucket.com/albums/y110/S ... 000287.jpg

At faen ikke folk tenker at det er livsfarlig å tenne på hus når folk ligger å sover blir så JÆVLA forbanna på folk som faen ikke tenker :evil: å brannvesenet sa hadde det gått 3 minutt til hadde vi ikke kommet oss ut ytterdøra.

Sånn bare måtte få det ut håper jævlene blir tatt å skambanka!!

#141239  av Rømmling

søndag og ryddig på verkstedet
fy F... for en jobb drev på i 3timer og ser jo ikke forbedring jo.
ikke lurt å ha for stor plass

#141664  av celicat23

Hvis jeg aldrig noen sinne i hele mitt liv opplever en gang til at system disken med xp og alle programmer drar på bærtur og aldrig kommer tilbake - da gjør det ikke noe.

Ny harddisk + en dag med frusterasjon = på nett igjen. jippi.

#141666  av FireFox

Off.. ligger hjemme og er drit forkjøla :( det er ikke morro..

#141711  av bose

weeeee... da er pyro klasse 1 (konsert fyrverkeri) kurset vell overstått..:D da blir det klasse 2 (litt større ting f.eks bilsprenging) når jeg er ferdig på skolen her :twisted:

#141715  av grimfer

Hjemmelaget bombe inni en nyfiska sei blir et ganske interessant syn. Som lukter temmelig ille.

Tro meg. Jeg vet.

#141722  av jonny on the spot

Rallar skrev:fy faen er ikke noe spesielt artig å våkne til modern som roper herregud husveggen brenner :? å man springer opp å ser husveggen i fyr å flamme.

Bilde: http://i4.photobucket.com/albums/y110/S ... 000287.jpg

At faen ikke folk tenker at det er livsfarlig å tenne på hus når folk ligger å sover blir så JÆVLA forbanna på folk som faen ikke tenker :evil: å brannvesenet sa hadde det gått 3 minutt til hadde vi ikke kommet oss ut ytterdøra.

Sånn bare måtte få det ut håper jævlene blir tatt å skambanka!!
Riktig grisebank :twisted:

#141805  av FireFox

grimfer skrev:Hjemmelaget bombe inni en nyfiska sei blir et ganske interessant syn. Som lukter temmelig ille.

Tro meg. Jeg vet.
hehe, fortell.. :D

#142125  av Hyperion

Ja her har det begynt å stå litt stille. Vel, nå er jeg på plass på jobben igjen, produserer kraftfor, så om noen er sultne på litt Svin Sterk, så er det det vi lager nå :)

Ellers har helga kun involvert sofa, pc og god mat!

Ha en fin uke folkens, snart helg igjen ;)

#142131  av Christian

Pleier ikke å skrive så mye her, men denne helga må være av de beste.

En kompis og jeg har lekta ned vaskerommet, platekledd taket, montert downlights, rettet og lektet ut alle veggene, isolert, plastet og platekledd veggene. (11m2) I tillegg har vi fått låne endel penger av svigers, så vi slipper å refinansiere før til sommeren. Noe som betyr at vi også fikser opp resten av kjelleren iløpet av de neste mnd, inklusive vannbåren gulvvarme. Har også fått endel penger for litt "ekstra" jobbing + at jeg fikk solgt gamle motoren min i kveld :D

Ergo har jeg endel penger å bruke på den sorte haugen min igjen, spørsmålet er bare hva :twisted:

Hehe....glemte nesten å si at vi også har kjøpt oss steamdusj/bobblebad 8)

#142149  av Andreazz

Christian skrev:Pleier ikke å skrive så mye her, men denne helga må være av de beste.

En kompis og jeg...?
I tillegg har vi fått låne endel penger av svigers...?
Hehe....glemte nesten å si at vi også har kjøpt oss steamdusj/bobblebad...? 8)
:?: :?:

#142151  av FireFox

Andreazz skrev:
Christian skrev:Pleier ikke å skrive så mye her, men denne helga må være av de beste.

En kompis og jeg...?
I tillegg har vi fått låne endel penger av svigers...?
Hehe....glemte nesten å si at vi også har kjøpt oss steamdusj/bobblebad...? 8)
:?: :?:

Tror jeg tenker det samme som deg :D
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 1168