TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#144168  av kaimagne

Må bare få ut litt frustrasjon...

Husk at en sak alltid har to sider... Det samme kan sannheten ha... :evil:

#144173  av Lilli

2000celica skrev:Snart på tide med julekalender :twisted:
en kasse med bare forskjellige juleøl- det er kalender for de store gutta 8)
:wink: Tja hva med oss jentene da? :lol: :lol:

Noen som forresten vet hvor mange forskjellige typer juleøl det finnes??

#144179  av ST182

kaimagne skrev:Må bare få ut litt frustrasjon...

:?: :?: What`s all that about?

#144180  av cameleon

Faen jeg haater ex-phil, hvorfor må de forbanna filosofene ha sånne helsikkes lange navn og hvorfor måtte det finnes så mage av de. grrr.
Hadde det vært opp til meg skulle det kun ha funtes fem og de skulle ha het, kåre, bob, bjørnar, ottar og knut!!! :evil:

#144185  av celicat23

cameleon skrev:Faen jeg haater ex-phil, hvorfor må de forbanna filosofene ha sånne helsikkes lange navn og hvorfor måtte det finnes så mage av de. grrr.
Hadde det vært opp til meg skulle det kun ha funtes fem og de skulle ha het, kåre, bob, bjørnar, ottar og knut!!! :evil:
Hvorfor akkurat 5? Hvorfor ikke bare 1? Mye lettere.

#144188  av Zepticon

cameleon skrev:Faen jeg haater ex-phil, hvorfor må de forbanna filosofene ha sånne helsikkes lange navn og hvorfor måtte det finnes så mage av de. grrr.
Flere enn meg som har examen eller :lol:

#144190  av kaimagne

ST182 skrev:
kaimagne skrev:Må bare få ut litt frustrasjon...

:?: :?: What`s all that about?
Bare en liten blow-off. Pssshht. Dumpventil, ikke sant? ;) Tydelig at jeg oppfattes litt annerledes for tiden, og ikke finner jeg noen god løsning på det heller.
Kanskje man skulle ta en pause... :?

#144194  av cameleon

celicat23 skrev:
Hvorfor akkurat 5? Hvorfor ikke bare 1? Mye lettere.
Man må da ha noe å bryne seg på hehe :D

#144196  av perchr

SNØ i trondheim :D :D

#144197  av cameleon

Zepticon skrev:Flere enn meg som har examen eller :lol:
Åja du hehe, her har vi eksamener så det piper! Har foreløpig hatt tre eksamener hvorav to gikk strålende og en gikk rett vest.
Har ex-phil eksamen den 10.des.
Ex-phil er jo egentlig enkelt som fy, men jeg klarer bare ikke å få sortert de navna der. Navna deres består jo av sån 13-14 bokstaver med x'er og z'er i hytt og pine.
Det er såsinnsykt unødvendig å ha ex-phil når man går jus!!! jeg studerer for å en da stå i retten og forsvare massemordere og narkolangere, ikke for å forklare hvordan en gjøk som levde 500år f.kr, fant ut at jorda var rund. Det vet jo alle i dag.
Ærede dommer, i henhold til straffeloven paragraf ditten og datten kan jeg ikke lengre representere klienten min. men jeg vil gjerne få forklare juryen hvordan man kom fram til den konklusjonen at planeten tellus var rund! FUCK! hehehe :lol:

#144217  av 2000celica

Lilli skrev: Noen som forresten vet hvor mange forskjellige typer juleøl det finnes??
Jeg vet - 2 8)

#144226  av Zepticon

cameleon skrev:
Zepticon skrev:Flere enn meg som har examen eller :lol:
Åja du hehe, her har vi eksamener så det piper! Har foreløpig hatt tre eksamener hvorav to gikk strålende og en gikk rett vest.
Har ex-phil eksamen den 10.des.
Ex-phil er jo egentlig enkelt som fy, men jeg klarer bare ikke å få sortert de navna der. Navna deres består jo av sån 13-14 bokstaver med x'er og z'er i hytt og pine.
Det er såsinnsykt unødvendig å ha ex-phil når man går jus!!! jeg studerer for å en da stå i retten og forsvare massemordere og narkolangere, ikke for å forklare hvordan en gjøk som levde 500år f.kr, fant ut at jorda var rund. Det vet jo alle i dag.
Ærede dommer, i henhold til straffeloven paragraf ditten og datten kan jeg ikke lengre representere klienten min. men jeg vil gjerne få forklare juryen hvordan man kom fram til den konklusjonen at planeten tellus var rund! FUCK! hehehe :lol:
Enig der ja... Exphil er bare tull... Har også examen den 10. des.
Er jo temmelig greit da... men gruer med uanz.. :?

#144236  av Lilli

2000celica skrev:
Lilli skrev: Noen som forresten vet hvor mange forskjellige typer juleøl det finnes??
Jeg vet - 2 8)
He he, de du har som favoritt? :)

#144245  av 2000celica

Lilli skrev:
2000celica skrev:
Jeg vet - 2 8)
He he, de du har som favoritt? :)
Enklere enn som så 8)

De gode og de dårlige
:wink:

#144251  av cameleon

Zepticon skrev:Enig der ja... Exphil er bare tull... Har også examen den 10. des.
Er jo temmelig greit da... men gruer med uanz.. :?
Jeg har den distriktsvarianten av ex-phil, og der er det to eksamener i en. så man må stå på begge oppgavene for å i det heletatt stå. den andre delen er en juridisk språk og argumentasjons del, og den er seriøst en hard nøt og knekke.
vi får ta å treffes etter eksamen den 10.ende da vettu og ta en kopp kaffe eller noe lignende :wink:
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 1173