TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Heisann. Tips til kjøp av supra! anyone? :)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #148485  av NAGIK-RACING
 
Supa skrev:Men jeg kan altså kjøpe en original mkIV, omregistrere den og bare tune så mye jeg vil uten at noen merker det?
hmm... makes sense. jaja. Da får jeg gjøre det da. Kjøper en original mkIV jeg, så tuner jeg til 1000 hk og hiver på BRS breddekit. haha... dæven da har jeg rocka norske veier tror jeg.
jeg har en kompis som jobber i biltilsynet,
han skulle hjelpe meg med godkjenning av min supra med singelturbo og 15% effektøkning. med innskriving av turbo bytte i vognkortet, så kan det jo bli litt enklere og slippe unna. lovens lange arm

 #148623  av TOYPARTS
 
NAGIK-RACING skrev:
Supa skrev:Men jeg kan altså kjøpe en original mkIV, omregistrere den og bare tune så mye jeg vil uten at noen merker det?
hmm... makes sense. jaja. Da får jeg gjøre det da. Kjøper en original mkIV jeg, så tuner jeg til 1000 hk og hiver på BRS breddekit. haha... dæven da har jeg rocka norske veier tror jeg.
jeg har en kompis som jobber i biltilsynet,
han skulle hjelpe meg med godkjenning av min supra med singelturbo og 15% effektøkning. med innskriving av turbo bytte i vognkortet, så kan det jo bli litt enklere og slippe unna. lovens lange arm
Det er jo flere i norges land som er godkjent med singelturbo, så det er ikke noe problem

 #148728  av WRC
 
NAGIK-RACING skrev:
Supa skrev:Men jeg kan altså kjøpe en original mkIV, omregistrere den og bare tune så mye jeg vil uten at noen merker det?
hmm... makes sense. jaja. Da får jeg gjøre det da. Kjøper en original mkIV jeg, så tuner jeg til 1000 hk og hiver på BRS breddekit. haha... dæven da har jeg rocka norske veier tror jeg.
jeg har en kompis som jobber i biltilsynet,
han skulle hjelpe meg med godkjenning av min supra med singelturbo og 15% effektøkning. med innskriving av turbo bytte i vognkortet, så kan det jo bli litt enklere og slippe unna. lovens lange arm
blir jo endel kroner i avgifter også da, for de 15%i effektøkning.
15-16 tusen kroner på en 95mod bil ca.

 #149010  av NAGIK-RACING
 
du har lov til å ha 15% effekt "variasjon" uten og betale ekstra avgifter :D

 #149073  av celicagutten
 
Er kansje ikkje heilt det same men når eg hadde opel astra, så hadde eg tenkt og sette kalibra turbo i bilen. Koliderte med den rett før øg sko kjøpa motoren så det blei ikkje noe av det. Men da hørte eg på forsikring, Vir eg fekk det god kjent hos biltilsyne så var det bare et par hundre ekstra i åre. Det var jo en drømme pris.

 #149123  av supraboy
 
Jeg har en mkiv twin turbo og den betaler bare 4200,- i forsikring på med full kasko og alt, men den står på mor. For jeg fikk beskjed om at du må være over 25år for få forsikring på den i det hele tatt. min er forsikret hos gjensidige.